کد خبر : 1701011 | 19 مرداد 1399 ساعت 11:28 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

داماش و شهرداری تبریز؛ برای فوتبال پاک بازی کنید

سرنوشت دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر به روز پایانی بازی ها کشیده شده است. جایی که آلومینیوم اراک در خانه پذیرای داماش خواهد بود و مس کرمان هم در خانه تیم شهرداری تبریز به میدان می رود.

داماش و شهرداری تبریز؛ برای فوتبال پاک بازی کنید 

به گزارش "ورزش سه"، در روز پایانی بازی ها به طور حتم نمایش داماش و شهرداری تبریز در تعیین چهره دومین تیم صعود کننده نقش خواهد داشت. داماش نه داعیه صعود دارد و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند. این بدین معنی است که داماش می تواند با آسودگی خاطر گام به میدان بگذارد و در دفاع از اعتبار و حیثیت خود با همه توان بازی کند. این انتظاری است که نه تنها مس کرمان بلکه فوتبال از تیم داماش گیلان انتظار دارد. البته این بدین معنی نیست شکست احتمالی داماش گیلان دراین بازی یک گناه نابخشودنی است؛ آلومینیومی که مس را در کرمان شکست داده به طور حتم یارای عبور از داماش گیلان را هم خواهد داشت اما همه اتفاقات این بازی باید بر اساس معادلات فوتبال و یک بازی جوانمردانه باشد. و ایضا این انتظار از تیم شهرداری تبریز هم می رود. تیمی که به دسته دوم سقوط کرده و در هفته های اخیر شکست های سنگینی را در برابر حریفان متحمل شده. این تیم هم باید با همه وجود در برابر مس کرمان به میدان بیاید حتی اگر قرار باشد یک شکست سنگین دیگر متحمل شود. 

 

در هفته های اخیر خیلی از تیم ها فوتبال جوانمردانه را معنی کردند. بادران که در خانه تیم خوشه طلایی بازی دو بر صفر باخته را با پیروزی 3-2 عوض کرد. فجر سپاسی که دیروز نیروی زمینی را شکست داد. هوادار که با وجود شانس نداشتن برای صعود به لیگ برتر در برابر همه تیم ها با توان بالا بازی کرد و... انتظار از داماش و شهرداری تبریز این است در هفته پایانی نه برای خود بلکه برای فوتبال پاک بازی کنند. در این صورت آلومینیوم اراک و مس کرمان؛ هر تیمی که شایسته صعود به لیگ برتر باشد، صعود می کند. جالب اینکه نمایش داماش و شهرداری تبریز در برابر این دو تیم اگر مقتدر باشد حتی می تواند منجر به صعود خوشه شود.

دیدگاه‌ها