کد خبر : 1701117 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:57 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

الساندرو دل پیرو:

پیرلو می تواند از زیدان هم بهتر عمل کند

الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس به موفقیت آندره پیرلو در این تیم امیدوار است.

پیرلو می تواند از زیدان هم بهتر عمل کند

به گزارش "ورزش سه"، دیشب باشگاه یوونتوس در کمال تعجب اعلام کرد پیرلو به عنوان سرمربی جدید این باشگاه و به عنوان مائوریتسیو ساری برگزیده شده است. الساندرو دل پیرو ضمن ابراز تعجب از این انتخاب مدعی شد پیرلو حتی می تواند بهتر از زین الدین زیدان نیز عمل کرده و موفقیت های فراوانی کسب کند.

 

الساندرو دل پیرو گفت: "صادقانه بگویم، من تصور نمی کردم پیرلو سرمربی یوونتوس شود و این انتخاب برای من هم جای تعجب دارد. من پیش از این از اینکه پیرلو هدایت تیم زیر 23 را به عهده گرفت خوشحال شده و تصور می کردم که این یک تصمیم صحیح برای او است، اما حالا پیرلو یک قدم به جلو برداشته و بنابراین من فقط می توانم برای او آرزوی موفقیت کنم.

 

1494272

 

فکر می کنم درک عمومی در مورد بازیکنانی که سرمربی می شوند در ایتالیا در حال تغییر است. پیش از این این روند نیاز به طی کردن پروسه طولانی در لیگ های پایین تر برای یادگیری شرایط این حرفه وجود داشت، اما در سال های اخیر ما شاهد بودیم که گنارو گتوزو و همچنین فیلیپو و سیمونه اینزاگی موفق ظاهر شده اند. آنها بازیکنان خوبی بودند و بلافاصله کارشان را در تیم های بزرگ شروع کردند.

 

مقایسه پیرلو با زیدان عادلانه نیست، زیرا زیرو در گذشته در تیم جوانان رئال مادرید کار کرده و در ادامه دستیار کارلو آنچلوتی هم بود، اما پیرلو همه چیز برای ارائه عملکردی حتی بهتر از زیدان هم دارد. پیرلو پیش از این باشگاه، بازیکنان و مدیران را می شناسد و بنابراین من فکر می کنم آنها می توانند ارتباط روشن داشته باشند."

دیدگاه‌ها