کد خبر : 1701143 | 19 مرداد 1399 ساعت 21:19 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ثبات مدیریت یعنی موفقیت 

حمیدی: نکونام حمایت شود و در فولاد بماند

مدافع سابق تیم فولاد خوزستان می‌گوید در فوتبال ایران ثبات مدیریت با موفقیت رابطه مستقیمی دارد و در فولاد نیز باید مدیریت، کادرفنی و بازیکنان حفظ شوند.

حمیدی: نکونام حمایت شود و در فولاد بماند

به گزارش ورزش سه، محسن حمیدی مدافع سابق تیم‌های فولادخوزستان، سپاهان اصفهان، شاهین بوشهر، صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره وضعیت این فصل قرمزپوشان اهوازی گفت: تیم فولاد امسال امیدوار کننده بوده، در نیم‌فصل و بعد از وقفه‌ای که داشتیم فولاد نتایج خوی گرفت، بازیکنان جوان خوبی دارد و بازیکنان باتجربه نیز در تیم فولاد حضور دارند. امیدواریم که بتواند سهمیه آسیایی را بگیرد چرا که فولاد لایق آن است.

 

بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: مطمئن باشید فولاد در آسیا روند متفاوتی خواهد داشت، همیشه فولاد در مرحله گروهی یک روی دیگر از خود نشان می‌دهد و با پتانسیلی که من می‌بینم فولاد می‌تواند به راحتی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند و به دنبال رویاهای بزرگ باشد، با گذشت زمان از لیگ فولادخوزستان زیباتر بازی می‌کند و به نظر من این روند ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: جواد از نسل مربیان جوان است که راه روشنی در پیش دارد، قطعا حضور در آسیا هم می‌تواند به جواد کمک کند و هم اینکه تجربه او به فولاد کمک کند. بازیکنان بزرگی بوده‌اند که در دنیای مربی‌گری هنوز نتوانسته‌اند ودشان را به طورکامل نشان بدهند، علی کریمی به نظر من بهترین بازیکن ایران و آسیا بوده اما هنوز نتوانسته درمربی‌گری توانایی‌هایش را نشان بدهد. جواد نکونام اما با مدیریتی که دارد توانسته موفق باشد، او باید بماند و باید حمایت بشود. قطعا این همکاری برای دو طرف برد برد است. شیب صعودی فولاد مثبت بوده، اگر چه تند نبوده اما کاملا مثبت و موفق بوده است. 

 

مدافع سابق تیم گسترش فولاد تبریز درباره مدیریت آذری در فولادخوزستان گفت: از نزدیک شناخت خاصی از ایشان ندارم اما عملکرد ایشان مشخص و گواه است. در فوتبال ایران ثبات مدیریت یعنی موفقیت، اگر قبلا فولاد همیشه جز سه تیم نخست بوده بخاطر مدیریت با ثبات بپده، در یک خانواده وقتی نظم باشد و مسئول آن بتواند ناظم خوبی باشد، قطعا به رشد خواهد رسید و در تیم فوتبال نیز همینگونه است. در کادر فنی آقایان کعبی، هاشمی نسب، رجبی، غبیشاوی و دیگر عزیزان هستند، سید علوی هم به عنوان سرپرست در کنار تیم است که خودش با اروند خرمشهر قهرمان لیگ دو شده و قطعا حضور این افراد با تجربه به کمک تیم فولاد در این راه آمده است.

دیدگاه‌ها