کد خبر : 1701152 | 19 مرداد 1399 ساعت 22:35 | 51.9K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: سرمربیگری پیرلو در یووه یعنی پیر شدن من!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل بایرلورکوزن صحبت های جالبی را درباره انتخاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس مطرح کرد.

کونته: سرمربیگری پیرلو در یووه یعنی پیر شدن من!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف بایرلورکوزن خواهد رفت. شارگردان آنتونیو کونته که فصل 20-2019 رقابت های سری آ را با رتبه دومی به پایان رساندند، حالا امیدوار هستند که با قهرمانی لیگ اروپا، پایان خوشی را تجربه کند.

 

 

1517058

 

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر پیش از بازی حساس تیمش مقابل بایرلورکوزن گفت: " بایر لورکوزن در ضدحمله بسیار خطرناک است و ما باید هوشیار باشیم که فضای در اختیار آن ها قرار ندهیم چراکه در این موارد می توانند کشنده باشند. ما به همکاری و تلاش نیاز داریم تا همانطور که برای این مسابقه آماده شده ایم، به میدان برویم. در این مسابقات اغلب جزئیات تعیین کننده هستند پس باید با تمرکز کامل به میدان برویم."

کونته در واکنش به انتخاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس نیز گفت: " برای او بسیار هیجان زده و خوشحال هستم. علاوه بر کمک هایی که در قامت یک بازیکن برای من انجام داد، ما از رابطه دوستانه فوق العاده ای نیز برخوردار هستیم. افرادی که من پیش از این سرمربی آنها بودم حالا یکی یکی در حال تبدیل شدن به سرمربی هستند و این موضوع نشان می‌دهد که من پا به سن گذاشته و پیر شده ام."

 

 

1518233

دیدگاه‌ها