کد خبر : 1701174 | 20 مرداد 1399 ساعت 08:41 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای برد به مسجد سلیمان آمده ایم

فراهانی: پایان خوبی برای این فصل سخت می سازیم

گل گهر بعد از دو برد و یک مساوی در سه بازی اخیرش توانست شرایطش در جدول را بهبود بخشیده و حالا دو نتیجه خوب این تیم را در لیگ برتر نگه می دارد.

فراهانی: پایان خوبی برای این فصل سخت می سازیم

به گزارش" ورزش سه" گل گهر برای ماندن در رقابت های لیگ برتر به تجربه بازیکنانی که سال هاست در سطح لیگ برتر بازی کرده اند نیاز دارد و یکی از باتجربه ترین های این تیم میلادفراهانی است که از دروازه این تیم حراست می کند. دروازه بان باتجربه گل گهر در آستانه بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت:" شرایط تیم خیلی خوب است. بچه ها هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی در وضعیت مناسبی قرار دارند."


او که سه بازی اخیر گل گهر درون دروازه این تیم ایستاده در ادامه گفت:" بعد از باخت بدی که مقابل پیکان داشتیم کم کم شرایطمان بهتر شد و دو برد خوب برابر شاهین و ماشین سازی به دست آوردیم . بعد از آن مقابل فولاد که یک تیم خوب و با برنامه است در خودمان یک امتیاز گرفتیم در حالی که همه دیدند ما برای سه امتیاز به زمین رفته بودیم. ام فولاد خیلی بسته بازی کرد و نتوانستیم به اهدافمان برسیم."


فراهانی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بازی برابر نفت مسجد سلیمان هم گفت:" شناخت خیلی خوبی از نفت مسجدسلیمان داریم و می دانیم آن ها یک تیم منسجم با کادرفنی خیلی خوب هستند. خیلی کم گل خورده اند و از لحاظ شکل تیمی و وضعیت فوتبالی شرایط خوبی دارند. کادرفنی گل گهر اما برای این مدل بازی برابر نفت مسجدسلیمان برنامه ریزی کرده و امیدوارم بتوانیم برنده این بازی باشیم."


او افزود:" تمام هدفمان این است که نفت را در مسجدسلیمان شکست بدهیم. می دانیم آن ها تیم منسجمی هستند اما ما هم تیم خوبی هستیم و بازیکنان خوب و باتجربه ای داریم. نشان دادیم که اگر تمام تمرکزمان را روی بازی کردن بگذاریم و براساس اهداف کادرفنی عمل کنیم می توانیم نتایج خوبی بگیریم."


دروازه بان گل گهر در پایان با اشاره به شرایط خودش هم گفت:" وضعیتم خداراشکر خیلی خوب است و امیدوارم بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم. تمام فکر و تمرکزم روی این است که عملکرد خوبی داشته باشم. ما امسال سال سختی را سپری کردیم اما امیدوارم که این فصل به خوبی برایمان تمام شود."

 

دیدگاه‌ها