کد خبر : 1701205 | 20 مرداد 1399 ساعت 12:00 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

کاروالیو

لمپارد و ساخت تیمی که مدعی جام خواهد بود

ریکاردو کاروالیو ستاره سابق چلسی با حمایت از فرانک لمپارد سرمربی این تیم می‌گوید لمپارد در حال ساختن تیمی است که فصل آینده می‌تواند مدعی فتح جام باشد.

لمپارد و ساخت تیمی که مدعی جام خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو کاروالیو ستاره سابق چلسی که در دوران حضور در این تیم به عنوان بازیکن با فرانک لمپارد سرمربی این روزهای آبی‌ها همبازی بوده با حمایت از او می‌گوید لمپارد در حال ساخت تیمی است که می‌تواند فصل آینده مدعی فتح جام‌ها باشد و چلسی او با اضافه شدن چند مهره مناسب فصل آینده نتایج به مراتب بهتری کسب خواهد کرد.

 

1514236

 

لمپارد سال گذشته تیمی را از ماتوریتزیو ساری تحویل گرفت که در لیگ برتر سوم شده بود و در باکو هم با پیروزی مقابل آرسنال لیگ اروپا را فتح کرده بود. او در اولین فصل خود در چلسی در لیگ برتر مقام چهارم را بدست آورده، در فینال جام حذفی مقابل آرسنال شکست خورده و در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان مقابل بایرن شکست سنگینی خورده و حذف شده است.

 

کاروالیو در دفاع از لمپارد به دیلی میل گفت: " با توجه به از دست رفتن هازارد، فرانک تا اینجا خیلی خوب کار کرده. او سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را بدست آورده که خیلی مهم است. او در ضمن استعدادهای جوان خوبی را هم به تیم اضافه کرده".

 

ستاره سابق چلسی در ادامه گفت: " فرانک در حال ساخت یک تیم خیلی خوب است و من انتظار دارم فصل آینده مدعی جامهای قهرمانی باشد. در این هیچ شکی ندارم".

 

 

دیدگاه‌ها