کد خبر : 1701274 | 20 مرداد 1399 ساعت 18:10 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

گالیانی:

به پیرلو زنگ زدم مثل دیوانه ها می خندید

آدریانو گالیانی، رئیس سابق باشگاه میلان معتقد است که آندره آ پیرلو در سمت سرمربیگری یووه موفق خواهد شد.

به پیرلو زنگ زدم مثل دیوانه ها می خندید

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا بود که باشگاه یوونتوس خیلی زود سرمربی ایتالیایی خود یعنی مائوریتزیو ساری را برکنار کرد و در یک حرکت غیرمنتظره آندره آ پیرلو که چندی پیش به عنوان سرمربی جوانان این تیم انتخاب شده بود را روی نیمکت تیم اصلی نشاند.

 

آدریانو گالیانی، رئیس سابق که پیش از این تجربه همکاری با پیرلو را داشته، واکنش جالبی نسبت به انتخاب او به عنوان سرمربی جدید یوونتوس نشان داده و می‌گوید: " وقتی با پیرلو تماس گرفتم(برای تبریک سرمربیگری در یووه)، از همان لحظه ای که او گوشی را برداشت مانند دیوانه ها می خندید.

 

در تاریخ 5 آگوست و در جریان دیدار دوستانه مونزا و تیم زیر 19 سال یوونتوس با یکدیگر دیدار کردیم‌ و من به او گفتم آندره آ دوران خوبی در انتظار تو است. با این حال فکر نمی‌کردم که فقط سه روز طول بکشد که او به عنوان سرمربی تیم اول یوونتوس انتخاب شود. من به او گفتم که فکر می‌کنم حداقل این موضوع چند ماه طول بکشد."

 

 

1515570

 

 

گالیانی در ادامه گفت: " پیرلو در زمان بازی هم مربی فوق العاده ای بود و زمین مسابقه هیچ دروغی به شما نمی‌گوید. اگر مجبور باشم آندره را با یک کلمه توصیف کنم قطعاً آن واژه باهوش خواهد بود. من مطمئن هستم که او در یوونتوس عملکرد خوبی ارائه خواهد داد و پس از این انتخاب به پیرلو تبریک گفتم."

دیدگاه‌ها