کد خبر : 1701445 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:35 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی سرمربی لورکوزن با انتقال کای هاورتز

سرمربی لورکوزن بعد از شکست تیمش از اینتر به سوالات درباره آینده کای هاورتز با شوخ‌طبعی جواب داد و گفت او در تیم سابقش هراکلس هلند بازی خواهد کرد.

شوخی سرمربی لورکوزن با انتقال کای هاورتز

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن دیشب در یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اینتر 2-1 شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد. تک گل لورکوزن در این بازی توسط کای هاورتز پدیده جوان و خبرساز این تیم به ثمر رسید و همین باعث شد در پایان بازی اکثر سوالها از سرمربی لورکوزن درباره نقل و انتقال احتمالی کای هاورتز باشد.

 

در هفته‌های اخیر شایعات درباره جدای هاورتز از لورکوزن به اوج رسیده و انتظار می‌رود او در پایان فصل راهی چلسی شود. اما وقتی در پایان بازی دیشب سوالهای زیادی در این باره از پیتر بوس، سرمربی لورکوزن پرسیده شد او با شوخی طبعی پاسخ داد و گفت هاورتز به هراکلس خواهد پیوست. تیمی هلندی که بوس در گذشته دو دوره هدایتش را به عهده داشته.

 

1518601

 

بوس در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: " بله می توانم اینجا خبری اختصاصی به شما بدم و بگویم او برای هراکلس آلملو بازی خواهد کرد".

 

گفته می‌شود باشگاه لورکوزن از چلسی برای واگذاری هاورتز خواهان دریافت 90 میلیون پوند یا 115 میلیون یورو شده اما چلسی در مقابل پرداخت 70 میلیون پوند را در نظر دارد.

 

چندی پیش رودی فولر مدیر ورزشی لورکوزن در یک مصاحبه گفت که لورکوزن اگر رقم مد نظرش را دریافت نکند به هیچ وجه کای هاورتز را واگذار نخواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها