کد خبر : 1701474 | 21 مرداد 1399 ساعت 12:56 | 28.5K بازدید | 1 دیدگاه

تجربه عجیب استقلال؛ عالی حتی بدون شیخ

استقلال در حالیکه آقای گل لیگ برتر را به همراه نداشت اما از سد سپاهان گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید استقلال بدون دیاباته کار سختی را برای دیدار مقابل سپاهان داشته باشد، اما آبی پوشان این دیدار سخت و دشوار را با پیروزی پشت سر گذاشتند. پیش از دیدار با سپاهان، استقلال در نیم فصل دوم 7 دیدار را بدون شیخ دیاباته بازی کرده بود و در این 7 دیدار، مقابل الاهلی عربستان، گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان شکست خورده بود، در دیدار با پرسپولیس، الشرطه و سایپا به نتیجه مساوی رضایت داد و تنها مقابل ذوب آهن به پیروزی رسیده بود.


کسب تنها 6 امتیاز از 7 دیدار، نشان از تأثیرگذاری بالای شیخ دیاباته در ترکیب استقلال دارد. در دیدار شب گذشته مقابل سپاهان، در حالیکه ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی نیز در دسترس مجیدی نبودند، خیلی ها انتظار شکست تیم فرهاد را داشتند ولی استقلال در دیدار مقابل زردپوشان اصفهانی بسیار خوب کار کرد و به آنچه که استحقاقش را داشت، رسید.


با توجه به دیدار سپاهان با شهرخودرو در هفته بیست و نهم و دیدار تراکتور و فولاد در آخرین هفته لیگ برتر، استقلال برای رسیدن به سهمیه تنها به کسب 3 امتیاز از 2 دیدار آینده اش نیاز دارد. سهمیه ای که همین الآن نیز به نظر می رسد به دست آمده باشد. به همین دلیل، احتمال می رود فرهاد برای دیدار حساس نیمه نهایی حذفی، حداقل در دیدار روز شنبه مقابل پیکان به دیاباته استراحت بدهد تا این بازیکن خود را مهیای جام حذفی کند. 
حریف استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، امروز طی مراسم قرعه کشی مشخص می شود. پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان سه تیم دیگر حاضر در این مرحله هستند.

 

1518645

دیدگاه‌ها