کد خبر : 1701531 | 21 مرداد 1399 ساعت 17:11 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری ستاره کرونایی اتلتیکو برای سفر به پرتغال

آنخل کوریا که به کووید19 مبتلا شده، در صورت صعود اتلتیکو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و منفی شدن تستش، قادر به همراهی تیمش در لیسبون خواهد بود.

امیدواری ستاره کرونایی اتلتیکو برای سفر به پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اتلتیکو مادرید اعلام کرد که شیمه ورسالیکو و آنخل کوریا دو بازیکنی هستند که از این باشگاه مبتلا به کرونا شده اند و اکنون در منزل قرنطینه هستند. طبق قوانین یوفا این دو بازیکن حق سفر به لیسبون را ندارند از خانواده های این دو بازیکن نیز تست گرفته شده که همگی منفی بودند.

بدون شک غیبت آنخل کوریا وینگر آرژانتینی می تواند خبر بدی برای دیه گو سیمئونه باشد.

 

 

1518340

 

 

پرواز اتلتیکو به لیسبون برای انجام بازی مقابل لایپزیش(یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان) که قرار بود روز گذشته باشد، به امروز موکول شد و فردا نیز قرار است یک تست کرونای مجدد از تمامی بازیکنان اتلتیکو گرفته شود.

 

امروز آاس گزارش داد که لیگ قهرمانان برای آنخل کوریا تمام نشده و این وینگر آرژانتینی خوشبین است که با منفی شدن تستش بتواند در صورت صعود روخی بلانکوس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان(28 مرداد)، در این بازی حضور پیدا کند.

اتلتیکو در تماس دائم با کوریا و ورسلایکو است و قرار  است هر دو روز یک بار از این دو بازکین تست گرفته شود. ورسالیکو مصدوم است و قطعا نمی تواند در هیچ کدام از بازی های اتلتیکو حاضر باشد اما در صورت منفی شدن تست کوریا، او می تواند به لیسبون سفر کرده و در نیمه نهایی فرضی نیز بازی کند.

 

دیدگاه‌ها