کد خبر : 1701620 | 22 مرداد 1399 ساعت 08:48 | 47.1K بازدید | 14 دیدگاه

در نیم فصل دوم عملکرد فنی مورد قبول نیست؛

پزشک: دو پنالتی اشتباه در 10 روز! چطور می‌شود؟

سخنگوی تیم سپاهان بار دیگر میهمان تلفنی شبکه سه سیما بود و واکنش تندی به اشتباهات داوری علیه تیمش داشت.

پزشک: دو پنالتی اشتباه در 10 روز! چطور می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" پس از دو برد متوالی استقلال مقابل سپاهان که البته با اعتراض شدیداللحن سپاهانی‌ها درباره قضاوت داوران همراه شد، امشب علی پزشک سخنگوی سپاهان که میهمان تلفنی ثابت برنامه فوتبال برتر در هفته‌های اخیر است، در گفتگوی خود درباره مشکلات این تیم و البته حواشی داوری صحبت کرد.

 

او در بخش اول صحبت‌های خود گفت: دیدارمان مقابل نساجی از نظر داوری مشکلی نداشت، در این بازی آمار بازی را مرور می‌کنیم و می‌بینیم توپ‌های ما گل نشد اما تیم‌مان عملکرد مثبتی داشت ولی در فاصله 10 روز با استقلال دو بار بازی کردیم و  چطور می‌شد دو پنالتی اشتباه علیه تیم ما گرفته شود؟ با این اتفاقات تیم از هم می‌پاشد این قابل توجیه نیست، ما باید کجا صحبت کنیم و چه کسی پاسخگو است؟ زحمت یک سال تیم از بین می‌رود و هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم.

 

پزشک در اعتراض به تعویض داور دیدار با استقلال گفت: قبل از بازی با استقلال داور را تغییر می‌دهند که این کار باید توجیه داشته باشد، مثلا داور باید آمادگی بدنی نداشته باشد، اما چطور این داور بازی دیگر را سوت می‌زند؟ با این اتفاقات تیم از هم می‌پاشد و ما باید بعد از آن مشکل فنی داشته باشیم. اگر ورزشگاه‌ها به VAR مجهز شوند حداقل کم کاری‌ها دیده می‌شود.

 

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره خطای مشهود کی‌روش در دوئل رفت با استقلال گفت: ما نمی‌گوییم داوری به نفع ما باشد و باید همه اشتباهات مد نظر قرار بگیرد؛ در 10 روز دو تیم باهم بازی کردند و در هر دو بازی اشتباه علیه ما بوده است. در بازی استقلال و شهر خوردو هم کارشناسان گفتند پنالتی روی قائدی به اشتباه گرفته شده است. ما عملکرد فنی خوبی داریم ولی با اشتباه داوری تیم از هم می‌پاشد.

 

وی افزود: بهترین نتایج را در نیم فصل اول داشتیم ولی در نیم فصل دوم انتظارات برآورده نشده است؛ قوت سپاهان را در ثبات می‌بینیم، تیمی نیستیم که مربی ما الان باشد و هفته بعد در تیم دیگری حضور داشته باشد، ما از مربی حمایت می‌کنیم. از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که برای تیم زحمت کشید و دیدیم که چقدر توان می‌گذارد و حتی سلامتی او تحت تأثیر قرار گرفت. امیدواریم او هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد.

 

پزشک درباره شرایط نیمکت این تیم هم توضیح داد: ما مزد زحمات‌مان را در زمین نمی‌گیریم و نتیجه طور دیگری مشخص می‌شد ولی باید بگویم عملکرد فنی هم خیلی قابل قبول نبود؛ فعلا به تکسیرا اختیارات کامل دادیم که در دو بازی سرنوشت ساز پیش‌روی روی نیمکت باشد و در این رابطه با بازیکنان صحبت شد.

 

او در واکنش به اعتراض هواداران سپاهان پیش از دیدار با استقلال گفت: انتظارات از سپاهان بالاست و هواداران از تیم انتظار دارد؛ البته باید بگویم که برای این بازی تیم به حمایت نیاز داشت ولی اشتباه داوری به این مسائل دامن می‌گذارد.

 

علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در بخش پایانی صحبت های خود با برنامه فوتبال برتر درباره جدایی علی قربانی از جمع طلایی‌پوشان هم گفت: او پیشنهاد داشت و ماهم برای وی رضایت نامه صادر کردیم.

 

دیدگاه‌ها