کد خبر : 1701630 | 22 مرداد 1399 ساعت 09:20 | 62.3K بازدید | 1 دیدگاه

حذف ولوز در شبی که سزاوارش نبود

سرعت برق‌آسای ستاره ورزیده؛ او فقط عضله نیست(عکس)

سرعت خارق العاده آداما ترائوره ستاره ولوز در جریان دیدار دیشب این تیم مقابل سویا که یک پنالتی نصیب این تیم انگلیسی کرد خبرساز شده است.

سرعت برق‌آسای ستاره ورزیده؛ او فقط عضله نیست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ولوز و سویا دیشب در یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم اسپانیایی بود که با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. اما در جریان این بازی ولوز صاحب یک پنالتی هم شد که از دست رفت. پنالتی ای که توسط آداما ترائوره ستاره این تیم گرفته شد. سرعت خارق العاده ترائوره در حرکت منجر به این پنالتی یکی از خبرسازترین اتفاقات این بازی بود.

 

1518840

 

آداما ترائوره که به دلیل اندام ورزیده خود یکی از مورد توجه ترین ستاره های ولوز بوده در بازی دیشب و در همان اوایل مسابقه آنچنان سرعتی به نمایش گذاشت که همه ناظرین را به تحسین واداشت. حرکت سریع او برای مدافعین سویا چاره ای جز متوقف کردن او با خطا باقی نگذاشت تا ولوز صاحب یک پنالتی شود.

 

1518828

 

اما رائول خیمنز بازیکن ولوز این پنالتی را از دست داد تا نتیجه بازی 0-0 بماند. البته این پنالتی با حرف و حدیث‌های زیادی هم همراه شد. بازیکنان ولوز مدعی بودند سنگربان سویا بونو در زمان ضربه زدن خیمنز به توپ از خط خود جلو آمده بوده و بررسی دقیق تصاویر نشان می‌دهد حق با آنها بوده.

 

1518825

 

بررسی دقیق‌تر صحنه حتی نشان می‌دهد که بازیکنان سویا هم در زمان شلیک توپ و پیش از آنکه پای خیمنز به توپ برسد وارد محوطه جریمه شده بودند و این پنالتی باید تکرار می‌شد.

 

1518826

 

با اینحال داور تکرار ضربه پنالتی را نپذیرفت تا استارت بی نظیر آداما ترائوره بی نتیجه بماند و در نهایت این سویا بود که در دقیقه 88 با گلی که تسوط لوکاس اوکامپوس به ثمر رساند این بازی را 1-0 به سود خود پایان داده و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شود.

 

1518827

هم دروازه بان از خط جلوتر آمد و هم بازیکنان سویا زودتر وارد محوطه جریمه شدند و پنالتی باید تکرار می شد. چیزی هم به اسم VAR وجود دارد!

 

 

 

دیدگاه‌ها