کد خبر : 1701730 | 22 مرداد 1399 ساعت 17:40 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم بی سروصدا؛ این بار سرپرست رفت، رییس آمد!

بازگشت عجیب رییس بیلیارد به اتاق ریاست

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد بعد از 5 ماه دوری از این فدراسیون بی سروصدا به سمت خود بازگشت.

بازگشت عجیب رییس بیلیارد به اتاق ریاست

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش از آغاز سال 99 بود که خبر رسید هاشم اسکندری با وجود باقی ماندن مدت زیادی از دوره ریاست 4 ساله اش در فدراسیون بولینگ و بیلیارد از ریاست این فدراسیون کنار رفته و محمدرضا مقصودلو سرپرستی این فدراسیون غیرالمپیکی را برعهده گرفته است. جالب اینکه این خبر در روزهای پایانی سال فقط روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت و برخلاف دیگر انتصاب‌های وزارت ورزش، روی سایت رسمی این وزارتخانه منتشر نشد.


در ماه‌های اخیر هم با اینکه وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات چند فدراسیون اقدام کرد، اما خبری از نام نویسی نامزدها برای ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد نبود. محمدرضا مقصودلو هم که قبلا ریاست فدراسیون کبدی را برعهده داشت، با توجه به تعطیلی رویدادهای بین المللی و داخلی کار سختی برای اداره فدراسیون بیلیارد پیش روی خود نمی‌دید.


امروز اما سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خبری عجیب، هاشم اسکندری را رئیس این فدراسیون نامید و از برگزاری جلسه هیات رئیسه با حضور او و بدون مقصودلو خبر داد! این خبر مشخص کرد همانطور که برای رفتن اسکندری خبر رسمی منتشر نشده بود، برای بازگشت او هم هیچ اطلاع رسانی نشده است. گویا اسکندری توانسته حکم بازگشت به کار خود را بگیرد، اما سوال اینجاست از نظر اساسنامه‌ای رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد می‌تواند بعد از انتخاب سرپرست به جایگاه خود بازگردد؟

 

دیدگاه‌ها