کد خبر : 1701791 | 22 مرداد 1399 ساعت 23:15 | 40.3K بازدید | 1 دیدگاه

انگیزه‌های ویژه ۳ ستاره استقلال در روزهای آخر قرارداد

سه بازیکن استقلال که در مورد حضورشان در فصل بعد تردیدهایی وجود دارد، به دنبال اثبات شایستگی هایشان در تمرینات تیم هستند.

انگیزه‌های ویژه ۳ ستاره استقلال در روزهای آخر قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، امروز تمرینات استقلال برای دیدار با پیکان از سر گرفته شد که در این تمرین علاوه بر بازیکنانی که فیکس مقابل سپاهان به میدان رفتند، دیاباته، مطهری و اسماعیلی هم غایب بودند.


فرشید باقری، محسن کریمی و میلاد زکی پور بازیکنانی هستند که در خصوص حضورشان در استقلال مدل 1399-1400 شک و تردید هایی وجود دارد.


فرشید باقری که 4 سال پیش با قراردادی جنجالی از صبا به استقلال پیوست، در لیگ نوزدهم تنها 15 بار برای استقلال به میدان رفته که از این تعداد، تنها در 5 دیدار بیشتر از 60 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشته است. باقری در این فصل تاثیرگذاری خاصی بر روی گلهای استقلال نیز نداشته و نتوانست درخشش فصول قبلش را تکرار کند.


میلاد زکی پور که در این چند سال فراز و نشیب زیادی داشت، امسال و با آمدن میلیچ، به صورت جسته گریخته در ترکیب تیمش حضور داشت. او در 15 دیدار لیگ برای استقلال به میدان رفت و عملکرد او تحت تاثیر عملکرد میلیچ قرار گرفت.
محسن کریمی نیز که از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران است، امسال و در دیدار با ذوب آهن برای سومین بار دچار پارگی رباط صلیبی شد تا با خروج نام او از لیست استقلال، فصل برای او تمام شده باشد و تنها بتواند در تمرینات تیمش شرکت کند.


قرارداد فرشید باقری و محسن کریمی در انتهای فصل به پایان می رسد و مشخص نیست مدیران استقلال قصد تمدید آن را دارند یا خیر. اما زکی پور یکسال دیگر با تیم قرارداد دارد و باید منتظر ماند و دید او فصل بعد را در استقلال می ماند یا راهی تیم دیگری می شود.

دیدگاه‌ها