کد خبر : 1701811 | 23 مرداد 1399 ساعت 03:10 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: شانس آوردیم اما لایق صعود بودیم!

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن تیمش را لایق صعود مقابل آتالانتا توصیف می کند.

توخل: شانس آوردیم اما لایق صعود بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن تا ثانیه های پایانی فاصله ای تا شکست مقابل آتالانتا و حذف از لیگ قهرمانان نداشت، اما در دقایق آخر معجزه ای رخ داد و آنها با زدن دو گل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردند. توماس توخل مدعی شد آنها این روز را فراموش نمی کنند و علیرغم خوش شانسی، پی اس جی لایق صعود به نیمه نهایی بوده است.

 

1519033

 

توماس توخل گفت: "امروز پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه بود، بنابراین دیدار مانند این در چنین مناسبت تاریخی و قهرمانی در این فصل و حالا حضور در نیمه نهایی ... ما مطمئنا این روز را فراموش نخواهیم کرد. من هرگز احساس نمی کردم که در نهایت به هدف مان نخواهیم رسید.

 

من حتی به دستیارانم بعد از گل اول گفتم مطمئن هستم که بلافاصله به گل دوم هم می رسیم. ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و صلاحیت حضور در مرحله نیمه نهایی را داشته و سزاوار این موفقیت بودیم. به طور طبیعی کمی شانس هم آوردیم، اما اگر کل بازی را تماشا می کردید متوجه می شوید ما سزاوار صعود بودیم.

 

نیمه دوم کنترل کامل بر جریان بازی داشتیم، ریتم خود را پیدا کردیم و بازیکنانی که از روی نیمکت به زمین آمدند استثنایی عمل کرده و سرنوشت بازی را رقم زدند. ما به بازیکنان خود اعتماد داریم، بازی کردن بدون مارکو وراتی کار بسیار سختی است، اما نمی توانیم فقط منتظر پاس های او بمانیم. ما به بازیکنانی نیاز داشتیم که بتوانند با و بدون توپ دونده ظاهر شوند و این ویژگی ها من را به سمت اندره هررا بیشتر از پاراداس سوق داد."

دیدگاه‌ها