کد خبر : 1701992 | 24 مرداد 1399 ساعت 13:00 | 108.4K بازدید | 4 دیدگاه

بیلد نگران شرایط بایرن مونیخ در لیسبون

تمرین عجیب بایرن بدون محوطه جریمه در لیسبون (عکس)

روزنامه آلمانی بیلد با انتشار عکسی از تمرین بایرن مونیخ در شهر لیسبون، می پرسد علت جلو آوردن دروازه و حذف محوطه جریمه توسط هانسی فلیک چیست؟

تمرین عجیب بایرن بدون محوطه جریمه در لیسبون (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد تصویری از جدیدترین جلسه تمرینی بایرن مونیخ پیش از دیدار امشب این تیم مقابل بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان منتشر کرده که در آن جزئیات جالب توجهی دیده می‌شود.

 

بایرن مونیخ دیروز پنج شنبه آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار امشب مقابل بارسلونا را در ورزشگاه استادیو دالوز شهر لیسبون پایتخت پرتغال انجام داد. تمرینی که به وقت محلی در ساعت 21 به پایان رسید. اما جزئیاتی که در این تصویر دیده می‌شود برای روزنامه آلمانی سوال برانگیز بوده.

 

1519352

 

در این تصویر مشخص است که به دستور هانسی فلیک، یکی از محوطه های پنالتی از تمرین بایرن حذف شده، دروازه جلوتر آمده و با نخ کشی از ورود بازیکنان بایرن به محوطه جریمه جلوگیری شده است.

 

روزنامه بیلد می‌گوید با اینکه خبر موثقی در این باره بدست نیاورده ولی به نظر می‌رسد این تمهید در ورزشگاه دالوز شهر لیسبون نه به درخواست بایرن و هانسی فلیک ولی توسط مسئولین ورزشگاه در دستور کار قرار گرفته و علت آن بوده که از تخریب بیشتر چمن محوطه جریمه پیش از بازی امشب جلوگیری شود.

 

این ورزشگاه علاوه بر اینکه میزبان دیدار پاری سن ژرمن و آتالانتا بود امشب هم شاهد بازی دو تیم بایرن و بارسا خواهد بود. فینال لیگ قهرمانان هم تا کمتر از ده روز دیگر در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

 

بیلد می‌گوید در بدو ورود بایرن به زمین برای تمرین هانسی فلیک از دستیاران خود علت گذاشتن مانع در مقابل محوطه جریمه را جویا می‌شود و در نهایت به درخواست او دروازه جلوتر از محوطه جریمه کاشته شده و بازیکنان بایرن به این ترتیب تمرین می‌کنند.

 

 

دیدگاه‌ها