کد خبر : 1702101 | 25 مرداد 1399 ساعت 01:03 | 49.6K بازدید | 0 دیدگاه

الدحیل- الریان؛ یکی قهرمان می‌شود؛

پایان رویای قهرمانی ژاوی در قطر

السد با هدایت سرمربی شناخته شده خود شانس قهرمانی در لیگ ستارگان را از دست داد.

پایان رویای قهرمانی ژاوی در قطر

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های هفته بیست و یکم فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که تیم‌های الدحیل و الریان موفق به کسب پیروزی برابر رقبای خود شدند تا به ترتیب با ۴۹ و ۴۸ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار بگیرند و گزینه‌های نهایی قهرمانی باشند.

 

تیم الدحیل از ساعت ۲۱ جمعه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه میزبان تیم رده یازدهمی الخور بود که در نهایت موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد تا صدر جدول لیگ ستارگان را حفظ کند.

عبدالله عبدالسلام تک گل الدحیل را در دقیقه ۹ روی توپ ارسالی محمد اسماعیل از جناح راست زمین و پاس المعز علی به ثمر رساند؛ ضمن اینکه این تیم در دقیقه ۱۸ یک ضربه پنالتی را با شوت ادمیلسون جونیور از دست داد.

در دیگر مسابقه این هفته لیگ ستارگان، تیم الریان با تک گل یاسین براهیمی موفق به کسب پیروزی مقابل الشحانیه شد تا رده دوم جدول لیگ ستارگان قطر را حفظ کند و پشت سر الدحیل بایستد.

 

 

1519536

 

نتایجی که الدحیل و الریان در دیدار ماقبل پایانی فصل گرفتند، موجب شد تا فاصله این دو تیم با السد رده سومی به ترتیب به ۵ و ۴ امتیاز افزایش پیدا کند و با توجه به اینکه تنها یک مسابقه از لیگ ستارگان قطر باقی مانده، شانس قهرمانی السد که در جایگاه سوم است، از دست برود.

 

الدحیل در هفته پایانی برابر الاهلی قرار می‌گیرد که در صورت پیروزی به مقام قهرمانی دست پیدا می‌کند، اما توقف یا شکست این تیم و در سمت مقابل برتری الریان در دیدار با الوکره موجب قهرمانی این تیم می‌شود.

 

1519537

ژاوی که سال گذشته به‌عنوان بازیکن در السد به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر رسیده بود، در این فصل با هدایت السد نتوانست به این مهم دست یابد و با حضور در رتبه سوم به کارش پایان داد.

دیدگاه‌ها