کد خبر : 1702136 | 25 مرداد 1399 ساعت 09:40 | 37K بازدید | 10 دیدگاه

دی‌یونگ: خیلی چیزها در بارسا باید عوض شود

بعد از شکست تحقیرآمیز بارسا مقابل بایرن مونیخ، فرانکی دی یونگ هافبک هلندی تیم کاتالان می گوید بارسا مشکلات زیادی دارد.

دی‌یونگ: خیلی چیزها در بارسا باید عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه بارسلونا دیشب در شهر لیسبون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شکستی تحقیرآمیز را در مقابل بایرن مونیخ تجربه کرد و با باخت 8-2 از دور رقابتها حذف شد تا تحقیری تاریخی را تجربه کند فرانکی دی یونگ ستاره هلندی خط میانی این تیم گفت بارسا با مشکلات زیادی مواجه است.

 

1519655

 

درحالیکه نتیجه دیشب بارسلونا را در بحرانی بزرگ فرو برده و به نظر می رسد به عنوان اولین پس لرزه شاهد اخراج کیکه ستین سرمربی این تیم خواهیم بود فرانکی دی یونگ درباره شکست تلخ تیمش با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: " امروز نشان داد که تیم ما مشکلات زیادی دارد. آنچه امشب اتفاق افتاد ثابت کرد که خیلی چیزها باید تغییر کند. همه این را می دانیم".

 

دی یونگ که بعد از انتقال از آژاکس به بارسا اولین فصل خود در این تیم را سپری می‌کند در ادامه گفت: " قبول این نتیجه برای هواداران خیلی سخت است. برای آنها واقعاً متاسفم. به نظر من خیلی چیزها باید تغییر کند. ما معتقد بودیم می توانیم بایرن را شکست دهیم. در پانزده بیست دقیقه اول هم همین فکر را داشتیم چون با اینکه آنها زود به گل رسیدند ولی ما هم سریع گل تساوی را زدیم و دو فرصت دیگر هم داشتیم. اگر اوایل باز را نگاه کنید متوجه می شوید. ولی آنها خیلی بهتر از ما بودند. مساله این نیست که استعداد آنها بیشتر از ما است. مساله این است که آنها با پشتکار و با تلاش مضاعف در بازی به این نتیجه رسیدند و این چیزی است که ما هم باید از طریق تغییرات به آن دست پیدا کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها