کد خبر : 1702161 | 25 مرداد 1399 ساعت 12:18 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری: بعد از استوری من بحث جنجالی شد؛

ماجرای رفت و بازگشت بازیکن قشقایی

بازیکن تیم فوتبال قشقایی می گوید که یک بازی مانده به اتمام مسابقات، به او گفته شده که دیگر نیازی به حضورش نیست !

ماجرای رفت و بازگشت بازیکن قشقایی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته حسین حیدری بازیکن باشگاه استقلال تهران که به فصل جاری را به صورت قرضی در قشقایی بازی کرده است، با انتشار این استوری شائبه‌هایی در مورد عدم حضور قشقایی شیراز با تمام قدرت مقابل ملوان بندرانزلی ایجاد کرد. اخباری که البته مربی تیم شیرازی آن را رد کرده است، ولی حسین حیدری در گفتگویی با "ورزش سه"، ابعاد دیگری از ماجرا را روشن می کند.

 

حیدری در شروع صحبت هایش در رابطه با دلیل انتشار استوری روز گذشته گفت:« باشگاه به من گفته بود که دیگر برای بازی آخر نروم، ولی بعد از استوری من بحث یک مقدار جنجالی شد.

 

او سپس با اشاره به اینکه فروردین نماینده فعلی مجلس و مربی سابق قشقایی پس از انتشار این استوری با او تماس گرفته و پیگیر ماجرا شده، اضافه کرد:« آقای فروردین با من تماس گرفتند و پرسیدند چه اتفاقی افتاده است. حالا هم با پول خودشان برای من بلیت رفت و برگشت گرفته اند تا یک روزه بروم و برگردم. البته در این مدت تمرینی نداشته ام.»

 

حیدری در پاسخ به این سوال که چه زمانی اردوی تیم فوتبال قشقایی را ترک کرده است، اضافه کرد:« بعد از بازی هفته گذشته، گفتند که دیگر نیازی نیست حضور داشته باشید.»

 

او سپس ادامه داد:« البته برای یک نفر دیگر هم همین اتفاق افتاده است و بلیت رفت و برگشت گرفته اند ولی به هر حال حداقل ما دو نفر بدون تمرین بازی خواهیم کرد.»

 

حیدری درباره اینکه آیا فقط دو بازیکن پس از بازی هفته ماقبل پایانی از اردوی قشقایی جدا شده اند، عنوان کرد:« مطمئن نیستم ولی فکر می کنم هفت هشت نفریم و بقیه بچه های شهرهای اطراف شیراز باشند. حالا باید برویم شیراز، ببینیم شرایط چطور است.»

 

از حیدری در رابطه با آینده فوتبالی اش در فصل آینده پرسیدیم که او با ابراز امیدواری بیان کرد:« من با استقلال قرارداد دارم. اگر آقا فرهاد نظرشان مثبت باشد، باید با استقلال قرارداد جدید ببندم. من سهمیه زیر 23 سال هم به حساب می آیم. بازی کردن در قشقایی اتفاق خوبی برایم بود. امیدوارم در میان پدیده‌های لیگ باشم. به خاطر عملکردی که داشتم، فکر می کنم یا با استقلال یا تیم دیگر، فصل آینده را در لیگ برتر بازی کنم.»

 

1519698

 

حسین حیدری روز گذشته با انتشار این استوری باعث ایجاد بحث هایی جنجالی درباره مسابقات لیگ یک شد.

دیدگاه‌ها