کد خبر : 1702177 | 25 مرداد 1399 ساعت 18:27 | 68K بازدید | 1 دیدگاه

ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر مشخص شد

سرمربی پرسپولیس با تمام پتانسیل تیمش، در جدال برابر گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت.

ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، قابل پیش بینی بود که یحیی گل محمدی بعد از شکست هفته گذشته مقابل ذوب آهن، اینبار برای جبران و دستیابی به امتیاز در جدال با گل گهر سیرجان حاضر شود، حتی اگر قهرمانی تیمش دو هفته قبل‌تر مسجل شده باشد.

 

 

سرمربی پرسپولیس برای این دیدار ترکیب تیمش را با این نفرات برابر شاگردان مجید جلالی به میدان خواهد فرستاد:

بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک‌نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور

 

* بوژیدار رادوشوویچ که در بازی رفت نیمکت نشین علیرضا بیرانوند بود، در این بازی اولین تجربه رویارویی مقابل گل گهر را به دست آورده است.


*خط دفاعی پرسپولیس با حضور سیدجلال حسینی بزرگترین تغییر را داشته است. شجاع خلیل زاده به سمت چپ رفته تا کاپیتان سرخ‌ها در قلب دفاعی حاضر شود.

* در خط میانی نیز محمد نادری بزرگترین تغییر یحیی گل محمدی است. مدافع تخصصی سمت چپ سرخ‌ها اینبار به پست وینگر چپ آمده تا مهدی ترابی آزادی عمل بیشتری برای حضور در خط تهاجمی تیمش داشته باشد.

 

* سیامک نعمتی نیز بار دیگر به ترکیب اصلی آمده تا مقابل سرمربی سابق خود در پیکان قرار گیرد و باید دید اینبار چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

 

* علی علیپور نیز با 10 گل زده در کنار ترابی، امیدوار به فتح دروازه گل گهر است تا شانس رسیدن به آقای گلی را همچنان برای خود متصور باشد.

دیدگاه‌ها