کد خبر : 1702188 | 25 مرداد 1399 ساعت 13:53 | 87.8K بازدید | 6 دیدگاه

پیشنهاد رونالدو به یووه: این ستاره رئال را جذب کنید!

گفته می شود کریستیانو رونالدو برای تقویت خط حمله یووه جذب کریم بنزما را به سران باشگاه ایتالیایی پیشنهاد داده است.

پیشنهاد رونالدو به یووه: این ستاره رئال را جذب کنید!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که باید جدایی گونسالو ایگواین از بیانکونری را قطعی تلقی کرد چراکه طی روزهای گذشته اکثر منابع ایتالیایی مدعی شدند که سرمربی جدید یووه آندره آ پیرلو هیچ علاقه‌ای به حفظ ستاره آرژانتینی در تیمش ندارد و او را در لیست فروش قرار داده است.

 

از طرف دیگر طی روزهای گذشته اخبار جدیدی در رسانه‌های ایتالیایی و البته نشریه نزدیک به باشگاه یوونتوس یعنی توتو اسپورت منتشر شد؛ جایی که گفته شد باشگاه تورینی بازیکن فصل سری آ یعنی پائولو دیبالا را در لیست فروش قرار داده است؛ موضوعی که البته اصلاً به تایید نرسیده است.

 

 

1519741

 

 

حالا و با توجه به این که به نظر می رسد یوونتوس تغییر و تحولات زیادی در خط حمله خود خواهد داشت، از نام های زیادی برای تقویت این تیم به گوش رسیده است. طی روزهای گذشته از آرکادیوش میلیک، آلوارو موراتا و ادین ژکو به عنوان مهم ترین گزینه های بیانکونری برای تقویت خط حمله یاد شد اما حالا اسپورت ایتالیا مدعی شده کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس برای تقویت خط حمله بیانکونری، جذب هم تیمی سابق خود در رئال مادرید یعنی کریم بنزما را به سران باشگاه ایتالیایی پیشنهاد داده است

دیدگاه‌ها