کد خبر : 1702260 | 25 مرداد 1399 ساعت 19:21 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام ترکیب طلایی پوشان در نبرد حیاتی؛

تکسیرا ترکیب سپاهان را از روی دست قلعه‌نویی چید

میگوئل تکسیرا جانشین قلعه نویی در سپاهان ترکیب سپاهان را همانطوری انتخاب کرده که اگر این مربی حضور داشت، اقدام به چینش نفراتش می کرد.

تکسیرا ترکیب سپاهان را از روی دست قلعه‌نویی چید

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان، سپاهان در شرایطی باید از شهرخودرو میزبانی کند که هر دو تیم 45 امتیازی هستند و شکست و امتیاز از دست دادن در این مسابقه می تواند به قیمت از دست دادن شانس کسب سهمیه آسیایی باشد.


تکسیرا که جانشین امیرقلعه نویی شده، در این مسابقه ریسک نکرده و با ترکیبی آشنا سپاهان را راهی این مصاف سرنوشت ساز کرده است.


پیام نیازمند، سعید آقایی، محمدرضا مهدی زاده، شایان مصلح، مرتضی منصوری، امید نورافکن، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و استنلی کی روش یازده بازیکن سپاهان در مصاف با شهر خودرو خواهند بود.


با این وصف جلوتر از نیازمند، ترکیب خط 4 نفره دفاعی سپاهان با مهدی زاده، مصلح به عنوان دو مدافع میانی و منصوری و آقایی به عنوان مدافعان چپ و راست شکل خواهد گرفت.


مثلث خط میانی این تیم را مطابق انتظار کیانی، نورافکن و رفیعی شکل داده اند و خط هجومی نیز مثل همیشه با حسینی، محبی و کی روش تشکیل شده است.

 

در واقع تکسیرا با کمترین تغییر تیمش را راهی میدان کرده و تنها تغییرات نسبت به دیدار برابر استقلال در جام حذفی اضافه شدن سعید آقایی به ترکیب اصلی تیم است و مرتضی منصوری هم که محروم بود، به ترکیب اصلی راه یافته است. در نهایت هم حسینی که بازی قبل را از روی نیمکت شروع کرد بار دیگر وینگر اصلی سپاهان در سمت راست خواهد بود.

دیدگاه‌ها