کد خبر : 1702365 | 25 مرداد 1399 ساعت 23:40 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

در چنین شرایطی پیروزی سخت است

بختیاری زاده: تاوان اشتباهات علیه سپاهان را ما دادیم!

سرمربی شهرخودرو به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و اشتباه او را در شکست تیمش پررنگ دانست.

بختیاری زاده: تاوان اشتباهات علیه سپاهان را ما دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده سرمربی شهرخودرو در پایان دیدار تیمش برابر سپاهان با حضور در نشست خبری به توضیح شرایط تیمش پرداخت.

 

سرمربی شهرخودرو درباره شکست برابر سپاهان گفت: بچه هایم تمرکزشان را از دست دادند. روی گل دوم هم داور می توانست خطا بگیرد. باید خیلی زود خودمان را پیدا می کردیم و چند موقعیت هم داشتیم اما از آن نتوانستیم استفاده کنیم. در بازی های بزرگ و شکل فینال گونه، تیمی حق ندارد حتی یک دقیقه بازی را از دست بدهد اما ما یک ربع را از دست دادیم و تاوان آن را دادیم. باید خیلی سریع ریکاوری کنیم تا بازی پایانی را با برد به اتمام برسانیم.

بختیاری زاده درباره اشتباهات داوری گفت: صد درصد روی صحنه گل خطا شکل گرفت. این را دوست ندارم بگویم اما اینکه سپاهان در هفته قبل یا هفته‌های قبل‌تر از داوری ضرر می‌بیند تاوان آن را ما نباید بدهیم! ما خودمان هفته گذشته در بازی بزرگی که به راحتی باید می بردیم داور دو گل هدیه داد. در چنین شرایط سخت از که بتوانی ببری. این یک مشکل بزرگ است و از قدرت ما هم خارج است.

 

سرمربی شهرخودرو در پایان گفت: ما خیلی دوست داشتیم این بازی را ببریم و با تمام وجود تلاش کردیم. ما چیزی از سپاهان کم نداشتیم و حتی در نیمه اول از آنها برتر بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها