کد خبر : 1702372 | 25 مرداد 1399 ساعت 23:47 | 95K بازدید | 0 دیدگاه

پول سرمربی تیم ملی را می‌دهند و به داوران هدیه می‌دهند

عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست، این هم مدرکش!

مربی ماشین سازی در اظهاراتی بی‌مهابا اتهاماتی را به برخی تیم‌های لیگ برتر و البته داوران وارد کرد.

عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست، این هم مدرکش!

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی برای چندمین بار طی هفته‌های اخیر امتیاز را در ثانیه‌های پایانی از دست می‌دهد و اینبار نیز در آستانه تساوی ارزشمند مقابل تراکتور در نهایت با شکست کار را به پایان رساند. حمید عبداللهی، مربی ماشین سازی درباره این بازی صحبت‌های جالبی مطرح کرد که می‌تواند مورد توجه کمیته اخلاق و مراجع ذیصلاح قرار گیرد.

 

این برد را به مردم آذربایجان و تیم تراکتورتبریک می گویم. همچنین به آقای زنوزی تبریک می‌گویم که دو تیم تحت مالکیت‌شان بسیار پاک، منصفانه و با تمام وجود جلوی هم بازی کردند. درباره روند بازی باید بگویم در نیمه اول باد اجازه نداد که ما حتی دو پاس به هم بدهیم. در نیمه دوم روند تیم ما بهتر شد. به هر حال تراکتور مقابل ما حضور داشت. موقعیت‌هایی داشتیم که موفق عمل نکردیم. اندازه تیم ما همین بود. در چهار هفته‌ای که به تیم اضافه شده ایم کسانی که نزدیک به تیم هستند شاهد هستند که ما تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم و چهار امتیازی که کسب کرده ایم حاصل این تلاش بود.

 

 

کاش تراکتور مقابل پیکان و شاهین هم این گونه بازی می کرد

کاش تیم تراکتور این حرارتی که مقابل ما داشت را مقابل شاهین و پیکان هم داشت. کاش جلوی این تیم‌ها هم گلزنی می‌کرد به جای اینکه مقابل تیم برادر، دوست و همشهری خود این رفتارها را بروز دهد. به خدا ارزش ندارد. آقای علوی در بیمارستان هستند، به خدا فوتبال ارزش ندارد که ما این همه به هم حرف بزنیم و بی‌احترامی کنیم.

 

اگر بازی مساوی می شد، همه ما صدام یزید کافر می شدیم
درباره داوری هم خدا بدهد برکت! اینکه 48 ساعت قبل از بازی داور را عوض کنند همه فوتبال ایران می دانند یعنی چه! حالا اینکه یکی سکوت می کند و یکی نمی خواهد حرفی بزند معنی‌اش جداگانه است. آقایان فدراسیون‌نشین، خبرنگاران و هواداران، فوتبال ایران پاک نیست. از خود فدراسیون باید شروع شود. اگر ما مقابل تراکتور مساوی می‌شدیم، انگ تبانی به ما زده می‌شد. اما تیم‌های دیگر را کسی نمی‌بیند. باید اسم ببرم؟ به نتایجی که مقابل تیم‌های بزرگ و کوچک می گیرند. اگر بازی مساوی می‌شد، همه ما صدام یزید کافر بودیم. کاش همه عین ما صادق و سالم بودند.

 

یک باشگاه پول سرمربی تیم ملی را می‌دهد و حمایت می‌شود!
مربی داریم که کادر تیم بعدش برای فصل آینده را بسته و امتیاز بازی امسال را داده است! چرا نمی‌بینند، چرا رسانه‌ها کار نمی‌کنند و دیده نمی‌شود؟ چون دو باشگاه یک مالک خصوصی دارد! من اصلا آقای زنوزی را از نزدیک ندیده‌ام که بخواهم دفاع کنم. چرا باشگاهی که مدیران فدراسیون را دعوت می‌کند، داوران را دعوت می‌کند و هدیه‌های آنچنانی می‌دهد، پول مربی تیم ملی را می‌دهد همه چیز به نفعش می شود و تیم ما که خصوصی است همه باید علیه‌اش باشند.

 

از طرف داور ذوب از همه مردم جهان عذر می‌خواهم!

من از طرف کمک داور بازی ذوب آهن از همه مردم جهان عذر می‌خواهم فقط دست از سر ما بردارید. از همه ملت جهان عذر می‌خواهم که داور در بازی ذوب اشتباه کرده. چون سرمربی ما آدم سالم و پاکی است او را می‌زنند! چون مالک ما آدم سالمی است هر کاری دوست دارید بکنید. ما هم خدایی داریم و توکل ما به خداست. فوتبال ایران پاک نیست و کسی نمی‌خواهد ببیند و متوجه شود. از کسانی که خود را به خواب زده اند توقعی نیست و نمی‌شود بیدارشان کرد.

دیدگاه‌ها