کد خبر : 1702385 | 26 مرداد 1399 ساعت 00:44 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

باشگاه فولاد: دو پنالتی ما گم شد!

باشگاه فولاد خوزستان اعتقاد دارد که دو پنالتی این تیم در بازی با پارس جنوبی گرفته نشده است.

باشگاه فولاد: دو پنالتی ما گم شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد در دیدار با پارس جنوبی در حالی متوقف شد که این تیم موقعیت های بسیار زیادی داشت که مهاجمان این تیم از آن ها بهره نبردند اما دو صحنه مشکوک نیز در این مسابقه به چشم خورد که تیم میهمان معتقد بود در این صحنه ها پنالتی گرفته نشده است.

 

صحنه نخست در دقیقه 9 رقم خورد؛ در حالی که نجاریان فولاد آماده سانتر از جناح راست می‌شد، مدافع پارس جنوبی لوسیانو پریرا را در محوطه جریمه سرنگون کرد و باشگاه فولاد اعتقاد دارد که داور «به راحتی» از این صحنه گذشت و «پنالتی واضح» را اعلام نکرد.

صحنه دو نیز در نیمه اول رقم خورد. در دقیقه 38 حرکت مجتبی نجاریان و ورود او به محوطه جریمه فولاد را تا آستانه گلزنی پیش برد اما مدافع پارس جنوبی به حالت سد خود را در مقابل نجاریان قرار داد و باعث شد تا وی سرنگون شود. در این صحنه هم فولادی ها اعتقاد دارند که داور به اشتباه پنالتی اعلام نکرده است.

 

داور این بازی اشکان خورشیدی بود که هفته گذشته دیدار لیگ یکی آلومینیوم و مس کرمان را سوت زد. محمد راهی، حمید نادری و محمدرضا تارخ دیگر داوران این بازی بودند و محمود رفیعی هم نظارت را برعهده داشت که باید دید چه گزارشی درباره این مسابقه خواهد داشت و همچنین دیگر کارشناسان درباره این دو صحنه چه نظری را دارند.

دیدگاه‌ها