کد خبر : 1702487 | 26 مرداد 1399 ساعت 14:18 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

اریک گارسیا:

الان زمان صحبت در مورد جدایی از سیتی نیست

مدافع اسپانیایی مورد علاقه بارسلونا حاضر نشد پس از حذف سیتی در مورد بازگشت احتمالی اش به بارسا صحبت کند.

الان زمان صحبت در مورد جدایی از سیتی نیست

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی که پرورش یافته آکادمی مشهور باشگاه بارسلونا، لاماسیا، است از تمدید قراردادش با سیتیزن ها سر باز زده تا شایعات اخیر درباره انتقال او به بلوگرانا تقویت شود.

پیش از این رسانه ها مدعی شدند که بارسلونا اریک گارسیای 19ساله را یکی از هدفهای نقل و انتقالات تابستانی خود می داند و هفته گذشته در آستانه دیدار سیتی و رئال مادرید، پپ گواردیولا نیز تایید کرد که گارسیا احتمالا بعد از پایان قراردادش این تیم را ترک خواهد کرد.

گارسیا سال 2017 بارسا را به مقصد سیتی ترک کرد و حالا قصد بازگشت دارد.

 

 

1517233

 

 

شب گذشته پس از شکست غیرمنتظره 3-1 سیتی برابر لیون در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، اریک گارسیا به خبرنگاران گفت:« یک مجموعه عالی پر از بازیکنان باکیفیت و با کادر فنی فوق العاده در اختیار داریم و معتقدم بالاخره سیتی هم قهرمانی چمیپونزلیگ را تجربه خواهد کرد. باید تلاش کنیم تا سال بعد به این هدف برسیم.»

 

گارسیا در مورد پیوستن احتمالی اش به بارسا گفت:« الان زمان درستی در مورد صحبت از این قضیه نیست. تازه حذف شده ایم و باید به تجزیه و تحلیل این ناکامی بپردازیم. فرصت خوبی برای قهرمانی داشتیم که از دست رفت و باید به آینده فکر کرد. در مورد آینده خودم هم باید ببینیم که چه پیش می آید.»

 

پس از 20 سال هیچ نماینده ای از لالیگا، لیگ برتر و سری آ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور ندارد. گارسیا در این رابطه گفت:« اینطور نیست که موازنه قدرت به هم خورده باشد. این بیشتر نشان می دهد که فوتبال تا چه اندازه غیر قابل پیش بینی است و چه اتفاقات عجیبی در آن رخ می دهد.»

 

دیدگاه‌ها