کد خبر : 1702513 | 26 مرداد 1399 ساعت 17:40 | 90.2K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی صبر لبریز می شود

"گواردیولا اخراج"، موج توئیتری علیه پپ در انگلیس

تعداد زیادی از فوتبال دوستان انگلیسی و هواداران سیتی پس از حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان، خواهان برکناری پپ گواردیولا شدند.

"گواردیولا اخراج"، موج توئیتری علیه پپ در انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در بازی برابر لیون شکست غیرمنتظره 3-1 را تجربه کرد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از دور رقابت ها کنار رفت. به این ترتیب پپ گواردیولا برای چهارمین سال متوالی نتوانست سیتی را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند.

 

 

1519431

 

 

از زمان هفت صعود متوالی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در قامت سرمربی تیم هایی چون بارسلونا و بایرن مونیخ به جمع چهار تیم، پپ گواردیولا در هر 4 فصل اخیر پیش از رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان با منچسترسیتی حذف شده است.

در اولین فصل تیم پپ گواردیولا در مقابل موناکوی شکفت انگیز در یک هشتم مغلوب شد و فصل بعد لیورپول فوق العاده یورگن کلوپ در دیداری جنجالی سیتی را شکست داد. سال گذشته نیز این اتفاق در دیداری که تحت تاثیر تصمیمات VAR بود مقابل تاتنهام حذف شد و امسال نیز در کمال تعجب این اتفاق مقابل لیون رخ داد.

 

این در حالی است که از سال 2016 عملکرد پپ گواردیولا در جام های داخلی فوتبال انگلیس فوق العاده بود و سیتی در این چهار فصل دو بار قهرمان لیگ برتر نیز شده است. حالا او خوش شانس است که محرومیت دو ساله سیتیزن ها در لیگ قهرمانان لغو شده و پپ گواردیولا فصل دیگر نیز فرصت کسب موفقیت در این رقابت ها را دارد. خود او بعد از بازی با لیون ادعا کرد بالاخره روزی طلسم ناکامی سیتی در لیگ قهرمانان شکسته شده و این تیم راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

 

 

1520226

 

 

نکته جالب اما ترند اول شدن هشتگ «پپ اخراج شود» یا "Pepout"در بریتانیا در ساعات ابتدایی پس از بازی با لیون بود. هواداران زیادی با استفاده از این هشتگ خواهان برکناری پپ گواردیولا از سمت مربیگری منچسترسیتی شدند.

 

یکی از هواداران سیتی در همین خصوص در فضای مجازی نوشت:« من می‌دانم که پپ برای ما خاطرات خوبی رقم زده ولی حقیقت این است که او بسیار زیاد پول خرج کرده ولی هنوز نتوانسته مشکل خط دفاعی تیم را حل کند. بایرن مونیخ را فراموش کنیم، او حتی نمی‌تواند لیون را شکست دهد. ممنونیم برای خاطراتی که برای ما ساختی پپ ولی زمان اخراج تو فرارسیده است.»

 

 

1520126

 

 

یکی از هواداران دیگر منچسترسیتی نوشت که پپ گواردیولا در این فصل 134 میلیون یورو برای خط دفاع خود خرج کرده ولی لیگ برتر را با 18 امتیاز فاصله نسبت به لیورپول به پایان رساند.

 

منچسترسیتی خوش شانس بود که در دادگاه CAS توانست حکم محرومیت دو ساله اش از حضور در لیگ قهرمانان که توسط یوفا صادر شده بود را شکسته و شانس حضور در دوره آتی را نیز کسب کند. پپ احتمالا میلیون ها یوروی دیگر نیز همین تابستان هزینه خواهد کرد تا بلکه سال بعد بتواند طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان با سیتی را بشکند.

دیدگاه‌ها