کد خبر : 1702525 | 26 مرداد 1399 ساعت 18:18 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید مارسلو از عملکرد ستاره بایرن برابر بارسا

درخشش آلفونسو دیویس در بازی برابر بارسلونا مارسلو ستاره برزیلی رئال را به تحسین از او واداشت.

تمجید مارسلو از عملکرد ستاره بایرن برابر بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ جمعه شب در یک بازی کاملاً یک طرفه موفق شد با نتیجه عجیب و قابل توجه 8-2 بارسلونا را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

یکی از ستاره های بایرن آلفونسو دیویس بود. مدافع هافبک چپ کانادایی که تا سال گذشته گمنام بود ولی حالا او را بهترین در پست خودش می دانند. دیویس پس از درخشش در بوندسلیگا این بار برابر بارسا در اروپا ارزش هایش را به اثبات رساند.

 

 

1519766

 

 

در دقیقه 62 بازی و در حالی که بایرن با نتیجه 2-1 از حریف خود پیش بود، آلفونسو دیویس روی یک حرکت خوب ابتدا از لیونل مسی عبور کرد و سپس با یک دریبل استثنایی آرتور ویدال را محو کرد. این اما پایان کار نبود و مدافع جوان یا بهتر بگوییم نوجوان بایرن بعد از عبور آسان از نلسون سمدو و بعد جرارد پیکه توپ را در دهانه دروازه برای جاشوا کیمیچ ارسال کرد و این بازیکن دروازه خالی بارسا را گشود؛ در واقع این گل به گونه ای بود که شاید اگر قانون اجازه میداد، بهتر بود که آن را به نام آلفونسو دیویس ثبت کنیم.

 

 

1518943

 

 

درخشش دیویس تحسین جهانی را به دنبال داشت و حتی مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید که سال ها در پست خودش بهترین بود نیز به تمجید از او پرداخت و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« تماشای بازی های تو شادی  را به چشمانم می آورد بچه!»

دیدگاه‌ها