کد خبر : 1702530 | 26 مرداد 1399 ساعت 18:43 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

مکسول کورنت:

رسیدن لیون به نیمه نهایی اتفاقی نیست

لیون شب گذشته با برتری 3-1 برابر سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت. لیونی ها در یک هشتم نهایی یوونتوس را نیز حذف کرده بودند.

رسیدن لیون به نیمه نهایی اتفاقی نیست

به گزارش "ورزش سه"، مکسول کورنت پس از گلزنی در پیروزی لیون برابر منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت که از بازی برابر بهترین‌های جهان لذت می‌برد. 

 

 

1520076

 

 

بال ساحل عاجی در دقیقه 24 با ضربه‌ای زیبا از بیرون محوطه جریمه تیمش را با یک گل پیش انداخت. کوین دی بروینه در دقیقه 69 گل تساوی را به ثمر رساند اما موسی دمبله از روی نیمکت به میدان آمد تا در فاصله 11 دقیقه دو بار دروازه حریف را باز کند.

 

 

1520009

 

 

گل کورنت چهارمین گل او برابر سیتی پپ گواردیولا بود و با رکورد لیونل مسی که بیشترین گل زده برابر سیتی در زمان حضور این مربی اسپانیایی را دارد برابر شد. او پس از بازی به رادیو مونته کارلو گفت:« حضور در این بازی‌ها استثنایی است. ما هر روز نمی‌توانیم در یک چهارم لیگ قهرمانان به میدان برویم. من امشب گل زدم اما مهمترین چیز هنوز هم کار جمعی تیم است. باید اعتراف کنم که از بازی برابر بهترین بازیکنان دنیا لذت می‎‌برم. این که ما در این مرحله حضور داریم به هیچ عنوان اتفاقی نیست. ما در طول تمرینات آماده سازی به خوبی کار کردیم و نتیجه تلاش‌هایمان را نیز امشب گرفتیم.»

دیدگاه‌ها