کد خبر : 1702625 | 27 مرداد 1399 ساعت 09:40 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

پایان ناکام فصل پنالتی‌ها برای شیاطین سرخ

با وجود شکست یونایتد مقابل سویا و پایان فصل برای این تیم، پنالتی دیگری که در بازی دیشب برای شیاطین سرخ گرفته شد تعداد پنالتی‌های بالای این تیم در طول فصل را برجسته کرده.

پایان ناکام فصل پنالتی‌ها برای شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل سویا قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد و از راه یافتن به فینال رقابتها بازماند. اما تک گل یونایتد در این بازی توسط برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. حالا که فصل برای یونایتد به این صورت پایان یافته، تعداد بالای پنالتی هایی که در این فصل برای شیاطین سرخ گرفته شده مورد توجه قرار گرفته.

 

فصلی که بدون فتح حتی یک جام برای شیاطین سرخ به پایان رسید با آماری جالب توجه همراه بوده: اعلام 22 پنالتی برای این تیم در رقابتهای مختلف.

 

1520346

 

این آمار بیشترین آمار پنالتی ای است که در پنج لیگ بزرگ اروپا از فصل 2015-2016 تا امروز اتفاق افتاده. در آن فصل داوران برای بارسلونا 24 بار پنالتی اعلام کردند ولی در چهار سال بعدی هیچ تیمی صاحب این تعداد پنالتی نشد تا اینکه امسال قرعه به نام یونایتد درآمد تا با صاحب شدن 22 پنالتی توجه ها را به خود جلب کند.

 

شاگردان سولسشر در لیگ برتر انگلیس صاحب 14 پنالتی شده و از این تعداد 10 ضربه را وارد دروازه حریفان کرده اند. برای مقایسه کافی است توجه داشته باشید که قهرمان لیگ برتر یعنی لیورپول در طول فصل لیگ برتر تنها صاحب 5 ضربه پنالتی شده. از این گذشته تیمهایی مثل اورتون و نیوکاسل در تمام فصل تنها یک بار پنالتی بدست آورده اند.

 

برونو فرناندس ستاره پرتغالی در این فصل به تنهایی 14 ضربه پنالتی به سمت دروازه حریفان شلیک کرده. بخشی از پنالتیهای این فصل او با پیراهن اسپورتینگ و بخش اعظم آنها با پیراهن یونایتد به ثمر رسیده. فرناندوس هر 14 پنالتی خود را امسال وارد دروازه کرده.

 

 

دیدگاه‌ها