کد خبر : 1702769 | 27 مرداد 1399 ساعت 23:39 | 69.1K بازدید | 1 دیدگاه

بارسایی شدن رونالد کومان در گرو یک توافق

گفته می‌شود که امشب سران باشگاه بارسلونا با فدراسیون فوتبال هلند برای سرمربی گری رونالد کومان در تیم شان مذاکره خواهد کرد.

بارسایی شدن رونالد کومان در گرو یک توافق

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش به شکل رسمی مشخص شد که کیکه ستین از هدایت بارسلونا برکنار شده و دیگر شاهد حضور این سرمربی اسپانیایی و 61 ساله روی نیمکت بلوگرانا نخواهیم بود.

 

در روزهای گذشته نام های زیادی در اطراف باشگاه بارسلونا برای حضور روی این نیمکت این تیم شنیده شده است؛ موضوعی که طی 24 ساعت گذشته به اوج خود رسیده و به نظر می‌رسد که باید حضور رونالد کومان در نوکمپ را قطعی تلقی کرد چرا که اکثر رسانه‌های اسپانیایی این موضوع را تایید کرده‌اند.

 

 

1494422

 

 

با این حال کومان هنوز با فدراسیون فوتبال هلند قرارداد دارد و باشگاه بارسلونا ابتدا باید رضایت این نهاد را جلب کند. در همین رابطه نیز به نظر می رسد که امشب جلسه ای سرنوشت‌ساز بین سران باشگاه بارسلونا و مسئولان فدراسیون فوتبال هلند برگزار می شود تا در آن برای حضور کومان روی نیمکت بارسا توافق حاصل شود. البته هنوز مشخص نیست که توافق چه شکل خواهد بود و این که آیا به طور کلی کار کومان در تیم ملی هلند پایان خواهد یافت یا خیر.

 

همچنین گفته می شود آلفرد شرودر که فصل گذشته هدایت هوفنهایم را برعهده داشت و در اواسط فصل از سمت خود برکنار شد به عنوان دستیار کومان در بارسلونا فعالیت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها