کد خبر : 1702811 | 28 مرداد 1399 ساعت 11:46 | 172.4K بازدید | 12 دیدگاه

یک نما از بلوگرانایی که در سالهای آینده خواهیم دید

نگاهی به بارسای آینده؛ از جانشین مسی تا جواهرات لاماسیا

درحالیکه بارسلونا از تغییرات ساختاری صحبت می کند در این یادداشت نگاهی می اندازیم به نسل جدید جوانانی که بلوگرانا برای آینده خود به آنها امید بسته.

نگاهی به بارسای آینده؛ از جانشین مسی تا جواهرات لاماسیا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تحقیرآمیز 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و حذف این تورنمنت، این روزها شرایط در این باشگاه کاتالان در بدترین حالت ممکن قرار دارد و ناراحتی و بدبینی به اوج رسیده. نزدیک شدن تاریخ انقضای قرارداد لیونل مسی و ضرر و زیان ناشی از بحران کرونا به باشگاه هم مزید بر علت شده است.

 

1520597

 

ولی بارتومئو رئیس بارسلونا معتقد است این باشگاه لشکری از بازیکنان جوان و بااستعداد در اختیار دارند که می‌توانند در لالیگا طوفانی تازه به پا کنند. با توجه به صحبتهای اخیر مدیریت بارسا درباره تغییرات ساختاری به نظر می‌رسد اضافه شدن جوانان آکادمی لاماسیا به تیم اول هم یکی از راه‌های مورد نظر این باشگاه برای تغییر شرایط موجود است. ولی مهمترین جوانان لاماسیا که چشم و چراغ آینده بارسا به حساب می آیند چه کسانی هستند:

 

پدری 17 ساله هافبک تهاجمی

بارسا پدری 17ساله را تابستان گذاشته از لاس پالماس خریداری کرده و سپس او را به مدت یک سال به باشگاه سابقش قرض داده. اما بارسلونا که پدری را زیر نظر داشته تصمیم گرفته او را تنها بعد از یک سال حضور قرضی پس بگیرد تا به تیم خود اضافه کند.

 

1520599

 

فرانسیسکو ترینکائو 20ساله مهاجم

ترینکائو که در ماه ژانویه از براگا به خدمت گرفته شده و دوباره به این باشگاه قرض داده شده حالا به بارسا بازگشته و بلوگرانا تا اینجا دست رد به سینه همه باشگاه هایی زده که خواهان جذب او بوده اند. بارسلونا برای خرید او از براگا 31 میلیون یورو پرداخته.

 

1520600

 

ماتئوس فرناندس 22 ساله هافبک

فرناندس هم در ماه ژانویه از پالمیراس برزیل به بارسا پیوسته. او به صورت قرضی به وایادولید واگذر شده ولی مصدومیت از ناحیه همسترینگ باعث شده در این فصل چیز زیادی از او در وایادولید نبینیم. فرناندس جانشین خوبی برای سرخیو بوسکتس به حساب می آید ولی با توجه به کم بازی کردنش و مصدومیتی که داشته برای ورود به ترکیب اصلی بارسا همچنان به زمان نیاز دارد.

 

1520601

 

آنسو فاتی 17ساله مهاجم / وینگر

آنسو فاتی حالا در بارسا لقبی مشهور پیدا کرده: جانشین لیونل مسی. او در همین فصل هم در لالیگا و هم در چمپیونزلیگ برای بارسا گلزنی کرده و همه را متقاعد کرده که در فصل آینده درحالیکه هیجده سال سن دارد می‌تواند یک بازیکن فیکس برای بلوگرانا باشد. دومین فصل آنسو فاتی در بارسا مسلماً دشوارتر از فصل اول خواهد بود ولی او می‌تواند شهرتش را در این فصل هر چه بیشتر کند.

 

1520602

 

ریکی پوچ 20ساله هافبک

بعد از آنکه کیکه ستین در نیمه دوم فصلی که گذشت به ریکی پوچ اعتماد کرده و به او بازی داد بار انتظارات از این جوان به شدت افزایش یافت. اما پوچ هر چه به پایان فصل نزدیک شدیم درخشان‌تر بازی کرد تا نشان دهد یکی از ستاره‌های آینده بلوگرانا است. پوچ در آخرین بازی بارسا در لالیگا مقابل آلواز عملکردی استثنایی داشت و چشمها را خیره کرد.

 

1520603

 

رونالد آراوخو 21ساله دفاع وسط

آراوخو یک فصل پیش در آخرین بازی فصل برای بارسا به میدان رفت ولی سپس دوباره به تیم ب بارسا پیوست که تلاشش برای صعود دوباره به لیگ دسته دوی اسپانیا ناکام ماند. این مدافع اروگوئه ای استعداد و پتانسیل بسیار زیادی دارد ولی اینکه آیا برای ورود به تیم اول بارسا آماده است یا نه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

1520604

 

مونچو 20ساله هافبک

مونو ستاره تیم ب بارسلونا است، تیمی که فصل گذشته موفق به صعود به دسته بالاتر شد. او فصل گذشته در 29 بازی برای تیم ب بارسا 10 گل به ثمر رسانده و نشان داده یک هافبک واقعی است. چند باشگاه بزرگ اسپانیایی که در لالیگا حضور دارند امسال بدنبال خرید مونچو هستند ولی بعید است بارسا چنین استعدادی را از دست بدهد.

 

1520605

 

 

 

دیدگاه‌ها