کد خبر : 1702796 | 28 مرداد 1399 ساعت 09:52 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

برای ماندن الشحانیه در لیگ ستارگان تلاش می‌کنم

رامین رضاییان: VAR به ما ظلم کرد

رامین رضاییان طعنه‌هایی به داور و کمک‌داور ویدئویی بازی سرنوشت‌ساز الشحانیه برابر الریان زد.

رامین رضاییان: VAR به ما ظلم کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت استاد الدوحه قطر، رامین رضاییان، مدافع الشحانیه  معتقد است که تیمش مورد ظلم داور و کمک‌داور ویدئویی در بازی با الریان قرار گرفت و نتیجه تساوی در این بازی باعث سخت‌تر شدن شرایط‌شان در لیگ ستارگان قطر شد.

رامین رضاییان درباره تساوی اخیر این تیم برابر الریان و عدم گرفتن پنالتی صحیح برای الشحانیه با وجود بهره‌گیری از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) گفت: این یک پنالتی واضح بود و مسئولیت آن با داور VAR  است. پرسش حیرت‌انگیزی برای ما به وجود آمد که چرا داور VAR اجازه نداد تا داور میدان تصمیم درستی با بررسی صحنه ویدئویی پنالتی بگیرد؟

 

رضاییان افزود: می‌توانم به شما اطمینان دهم که داور برای اعلام این ضربه پنالتی فراخوانده نشد و توانست به خوبی بازی را مدیریت کند. خیلی عالی کارش را انجام داد و دیگر هیچ مسئولیتی متوجه‌اش نیست. حتی بازیکنان الریان اعتراف کردند که در آن صحنه باید برای الشحانیه ضربه پنالتی اعلام می‌شد. آنها انتظار داشتند که این پنالتی گرفته شود و اگر الریان گل می‌خورد بازگشت به مسابقه برای‌شان سخت می‌شد. این طبیعی بود که تحت فشار بسیار زیادی قرار می‌گرفتند و تمرکزشان‌ از دست می‌رفت، زیرا برای قهرمانی در لیگ ستارگان قطر رقابت می‌کنند.

 

بهترین بازیکن و گلزن الشحانیه در فصل جاری لیگ ستارگان قطر در ادامه خاطرنشان کرد: من درباره امکان پیروزی الشحانیه برابر الریان صحبت می‌‌کنم، زیرا نتیجه تساوی برای ما فایده‌ای نداشت. به هر حال این موضوع برای ما سپری شده و باید روی آخرین بازی‌مان در لیگ ستارگان تمرکز کنیم. فقط یک گزینه برای الشحانیه وجود دارد و آن هم کسب پیروزی برابر الخور است تا در لیگ بمانیم. تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم الشحانیه در این مسابقه پیروز شود.

تیم الشحانیه با 15 امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر است.

دیدگاه‌ها