کد خبر : 1702798 | 28 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت لوکاکو از تیم سابق: یونایتد بهتر می‌شود

روملو لوکاکو بعد از درخشش با پیراهن اینتر در بازی دیشب درباره حذف تیمش سابقش از لیگ اروپا صحبت کرد و گفت منچستریونایتد فصل خوبی داشته و فصل آینده بیشتر خواهد درخشید.

حمایت لوکاکو از تیم سابق: یونایتد بهتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو بعد از شب درخشش برای اینتر و به ثمر رساندن دو گل در پیروزی 5-0 نراتزوری با شاختار دونتسک و صعود این تیم به فینال لیگ اروپا در مصاحبه ای با تلویزیون انگلیسی بی تی اسپورت راجع به تیم سابقش منچستریونایتد صحبت کرد که در همین مرحله نیمه نهایی در مقابل سویا حذف شد و نتوانست به فینال راه پیدا کند.

 

1520572

 

لوکاکو که در بازی دیشب اینتر علاوه بر دو گلی که زد یکی از بهترین ستاره های نراتزوری بود و باعث شد هواداران یونایتد حسرت از دست دادنش را بخورند، در پایان بازی به تعریف از تیم سابقش پرداخت و گفت یونایتد فصل خوبی پشت سر گذاشته و فصل آینده بدون شک نتایج بهتری بدست خواهد آورد.

 

لوکاکو در گفتگو با بی تی اسپورت گفت: " یونایتد تمام سعی اش را کرد. آنها فصل خیلی خوبی پشت سر گذاشتند و اوله گنار سولسشر کارش را عالی انجام داده. بازیکنان هم خیلی خوب کار کردند. گرین وود خودش را نشان داده و دارد تبدیل به ستاره می‌شود و مارشیال و راشفورد هم عالی بودند که من انتظارش را داشتم. من برای یونایتد خیلی خوشحالم".

 

1520576

 

مهاجم اینتر و مهاجم سابق منچستریونایتد در ادامه گفت: " من وضعیت یونایتد را برای فصل آینده خیلی خوب می بینم و در این باره هیچ شکی ندارم که آنها فصل بعدی به مراتب بهتر خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها