کد خبر : 1702809 | 28 مرداد 1399 ساعت 11:20 | 32K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ‌، هوادار جدید بایرن؛ سود کوتینیو برای تیم سابق

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هوادار بایرن مونیخ خواهد بود چرا که قهرمانی بایرن از نظر مالی برای لیورپول به شدت درآمدزا خواهد بود.

کلوپ‌، هوادار جدید بایرن؛ سود کوتینیو برای تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و بهترین مربی فصل لیگ برتر انگلیس در حال حاضر در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد. کلوپ به همراه همسرش به جزیر سیلت در دریای بالتیک سفر کرده و از تعطیلات خود لذت می‌برد. تیم او بعد از حذف شدن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید حالا چاره ای جز تماشای مسابقات باقی مانده ندارد.

 

1520596

 

کلوپ مسلماً روز جمعه شاهد پیروزی درخشان 8-2 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا بوده و بازی را از تلویزیون تماشا کرده. شاگرد سابق کلوپ، فیلیپ کوتینیو در این بازی در دقیقه 75 از روی نیمکت بلند شده و به میدان فرستاده شد. کوتینیو در دقایق باقی مانده دو گل زد و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی تاریخی بازی کند. کوتینیو در حال حاضر از بارسا به صورت قرضی در بایرن توپ می زند و در پایان فصل به بارسلونا برخواهد گشت.

 

اگر کوتینیو امسال با بایرن فاتح لیگ قهرمانان شود، که با رسیدن به این هدف تنها 2 پیروزی فاصله دارد، یکی از بندهای قراردادش فعال خواهد شد. بندی که به انتقال او از لیورپول به بارسلونا در سال 2018 برمی گردد. مبلغ ثابت انتقال او از لیورپول به بارسا که آن زمان 145 میلیون یورو بوده در صورت قهرمانی او در چمپیونزلیگ می تواند به 160 میلیون یورو افزایش یابد.

 

روزنامه انگلیسی دیلی میل می گوید علاوه بر این میزان پاداش کوتینیو در صورت قهرمانی او در چمپیونزلیگ هم به 5 میلیون یورو خواهد رسید. لیورپول از این مبلغ پاداش هم سود خواهد برد.

 

1519588

 

پس اگر بایرن در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد بارسلونا از دو سو باخته و لیورپول مبلغ قابل توجهی از جایی که فکرش را هم نمی کرد بدست خواهد آورد. به همین علت است که یورگن کلوپ که سابقه هدایت بوروسیا دورتموند حریف سنتی و سرسخت بایرن مونیخ را دارد در دو بازی باقی مانده احتمالاً مقابل تلویزیون نشسته و بایرن را تشویق خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها