کد خبر : 1702519 | 26 مرداد 1399 ساعت 18:03 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

هم بایرن قهرمان شود، هم اینتر

رویایی ترین پایان اروپایی برای مدیر بایرن مونیخ

کارل هاینتس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن در انتظار قهرمانی چمپیونزلیگ و نیز قهرمانی اینتر در لیگ اروپاست.

رویایی ترین پایان اروپایی برای مدیر بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با شکست 8-2 بارسلونا توانست راهی دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. نتیجه عجیبی که باشگاه کاتالان را دستخوش تحولات زیادی خواهد کرد. بایرن حالا در شرایطی که شانس اول قهرمانی محسوب می شود، باید به مصاف لیون برود. دیگر بازی نیمه نهایی را پی اس جی و لایپزیش برگزار خواهند کرد.

 

 

1519620

 

 

کارل هاینتس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن این روزها خوشبین به ششمین قهرمانی مونیخی ها در چمپیونزلیگ و نیز قهرمانی اینتر در لیگ اروپاست.

او که بین سال‌های 1984 تا 1987 برای تیم فوتبال اینتر بازی می‌کرد، در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا گفت:« اینتر در لیگ اروپا عالی کار کرده و با شایستگی بایرلورکوزن را در مرحله یک‌چهارم نهایی شکست داد. واقعاً بازی آنها را دوست داشتم. مهم تنها جذب ستاره‌های نامدار نیست، بلکه ارائه فوتبال خوب نیز اهمیت بالایی دارد. پایانی رویایی برای من خواهد بود اگر بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و اینتر قهرمان لیگ اروپا.»

 

 

1518528

 

 

رومینیگه همچنین درباره برد پرگل 8 بر 2 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا گفت:« پس از بازی به رختکن تیم رفتم و انتظار داشتم بازیکنان در حال برگزاری جشن این برد شکوهمند باشند اما آنها کاملاً آرام و متمرکز بودند و خودشان را برای بازی بعدی آماده می‌کردند. بازیکنان ما به دنبال ارائه فوتبالی هجومی هستند و جمعه شب به روشی فوق‌العاده این نوع فوتبال را به نمایش گذاشتند. از زمانی که هانسی فلیک هدایت بایرن را برعهده گرفته، همه چیز کلاً تغییر کرده و سبک بازی‌مان تماشایی شده است.»

 

دیدگاه‌ها