کد خبر : 1702974 | 29 مرداد 1399 ساعت 01:21 | 16.7K بازدید | 5 دیدگاه

لایپزیش 0 - 3 PSG؛ صعود بی حرف و حدیث به فینال

پاری سن ژرمن با ارائه نمایشی مقتدرانه با سه گل لایپزیش را مغلوب کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان شد.

لایپزیش 0 - 3 PSG؛ صعود بی حرف و حدیث به فینال

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می کرد پاری سن ژرمن به این راحتی قادر به غلبه بر پدیده این فصل لیگ قهرمانان باشد، اما اگردان توماس توخل 0-3 نماینده آلمانی را شکست دادند و برای اولین بار در تاریخ به فینال لیگ قهرمانان رسیدند.

 

پاری سن ژرمن بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه شش تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه نیمار در موقعیتی تک به تک به دیرک دروازه لایپزیش برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 13 تیم فرانسوی به گل رسید. روی ارسال دقیق آنخل دی ماریا از روی یک موقعیت ایستگاهی در سمت چپ، مارکینیوش با یک ضربه سر دقیق موفق شد دروازه گولاسچی را باز کند.

 

1520766

 

1520767

 

دقایقی بعد و روی پاس عمقی دی ماریا این امباپه بود که در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما این بار دروازه بان لایپزیش با عکس العمل خوب دروازه تیمش را نجات داد.

 

در دقیقه 25 و روی پاس به بیرون بازیکنان لایپزیش، یوسف پولسن می توانست گل تساوی را برای لایپزیش به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد نیمار از فاصله ای دور و با تیزهوشی از روی یک ضربه ایستگاهی می توانست زننده گل دوم لقب گیرد، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه لایپزیش برخورد کرد.

 

1520769

 

اما در دقیقه 42 پاری سن ژرمن به گل دوم رسید. پاس بد گولاسچی و غفلت مدافعان لایپزیش باعث توپربایی حریف شد و در نهایت حرکت تکنیکی نیمار توپ را به دی ماریا رساند تا او در موقعیت تک به تک به راحتی دروازه لایپزیش را باز کند و در نهایت پاری سن ژرمن با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

 

تیم فرانسوی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت باز هم به گل رسید. تعلل اوپامکانو باعث شد خوان برنات روی ارسال دقیق دی ماریا با ضربه سر گل سوم پاری سن ژرمن را نیز به ثمر برساند.

 

1520771

 

1520770

 

در دقیقه 69 پی اس جی فاصله ای تا زدن گل سوم هم نداشت، اما این بار ضربه سر کیلیان امباپه با اختلاف کمی از کنار دروازه لایپزیش به بیرون رفت.

 

در دقیقه 73 امباپه این بار با حرکتی انفرادی و تماشایی دروازه حریف را تهدید کرد، اما ضربه او در اختیار گولاسچی قرار گرفت و این فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 80 پاری سن ژرمن باز هم تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما گولاسچی در دو صحنه متوالی ضربات دی ماریا و پاردس را دفع کرد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی اثری نداشت و توپی از خط دروازه ها رد نشد تا در نهایت پی اس جی با برتری 0-3 راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

دیدگاه‌ها