کد خبر : 1702998 | 29 مرداد 1399 ساعت 10:30 | 36.8K بازدید | 2 دیدگاه

ستایش از ضربه آزاد دی‌ماریا: سانتری در کلاس جهانی!

ضربه آزاد تماشایی آنخل دی ماریا و سانتر او که با ضربه سر مارکینیوش وارد دروازه لایپزیش شد تا اولین گل PSG به ثمر برسد واکنشهای زیادی به دنبال داشته.

ستایش از ضربه آزاد دی‌ماریا: سانتری در کلاس جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن و لایپزیش دیشب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند. PSG در این بازی با اقتدار موفق شد حریف آلمانی شگفتی ساز خود را 3-0 از پیش رو بردارد تا روند حذف غولهای اروپا توسط لایپزیش به پایان برسد.

 

پاریسی‌ها خیلی زود و در دقیقه 13 توسط مارکینیوش برزیلی به گل رسیدند. اما این گل روی ارسال تماشایی آنخ دی ماریا از روی ضربه آزاد بدست آمد. ارسالی که آنقدر تماشایی بود که در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

 

1520806

 

کات زیبای ارسال دی ماریا توپ را درست به همانجایی فرستاد که مارکینیوش منتظر بود تا با یک پرش و ضربه سر اولین گل بازی را دروازه تیم آلمانی کند.

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی تا ساعتها بعد از بازی به تحسین و تمجید از پاس گل زیبا و کات دار دی ماریا بودند.

 

1520807

 

یک کاربر در توییتر نوشت: " دی ماریا چه سانتر بی نظیری کرد... کلاس جهانی یعنی این".

 

1520808

 

کاربر دیگری با ستایش از همکاری دی ماریا و مارکینیوش در زدن گل اول پاری سن ژرمن نوشت: " سانتر دی ماریا و ضربه سر مارکینیوش گل زیبایی در شروع مجدد بود. این گل ثابت کرد که چرا دی ماریای آرژانتینی برای پاریسی‌ها تا این حد مهره مهمی است".

 

1520810

 

کاربر دیگری که مشخصاً از هواداران فوتبال انگلیس است با ستایش از پاس گل دی ماریا نوشت: " دی ماریا یکی از بهترین ارسال کننده های سانتر دنیا است. او از این نظر در حد دی بروین و ترنت الکساندر آرنولد است".

 

 

جالب اینجا بود که سه دقیقه مانده به پایان نیمه اول دی ماریا برای تیمش گلزنی هم کرد و پاس گل نیمار را در دقیقه 42 وارد دروازه تیم آلمانی کرد تا مهمترین نقش را در پیروزی PSG و صعودش به فینال بازی کرده باشد.

 

 

دیدگاه‌ها