کد خبر : 1703003 | 29 مرداد 1399 ساعت 11:40 | 24.5K بازدید | 5 دیدگاه

ریو فردیناند

هیچکس به اندازه امباپه به مریخی شبیه نیست

ریو فردیناند با ستایش از کیلیان امباپه او را با رونالدوی برزیلی مقایسه کرد و گفت از بین همه کسانی که تا حالا دیده ایم هیچکس به اندازه او به رونالدو نزدیک نبوده.

هیچکس به اندازه امباپه به مریخی شبیه نیست

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد و کارشناس فعلی فوتبال انگلیس بعد از پیروزی دیشب پاری سن ژرمن مقابل لایپزیش به ستایش از کیلیان امباپه ستاره جوان تیم فرانسوی پرداخت و او را با رونالدوی برزیلی مقایسه کرد.

 

1520825

 

امباپه در PSG نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا تثبیت کرده و در بازی دیشب تیمش هم نمایش درخشانی داشت.

 

فردیناند در استودیوی شبکه انگلیسی بی تی اسپورت با ستایش از پدیده جوان فرانسوی گفت: " از تمام کسانی که تا حالا دیده ایم هیچکس به اندازه او به رونالدو نزدیک نیست. تنها کسی که در سنین نوجوانی توانسته چنین تاثیری در دنیای فوتبال بگذارد مایکل اوون بوده".

 

1520823

 

ریو فردیناند در ادامه گفت: " امباپه کاری می‌کند که آدم تصور کند دوباره بچه شده و دارد با همان شور و شوق فوتبال تماشا می‌کند. حتی قبل از اینکه به توپ ضربه بزند مو به تن آدم سیخ می‌شود".

 

1520822

 

امباپه تا اینجا با تیم ملی کشورش فرانسه قهرمان جام جهانی شده و با PSG هم چهار بار لیگ1 فرانسه را فتح کرده. او حالا در آستانه فتح چمپیونزلیگ قرار دارد و با این افتخار تنها یک بازی فاصله دارد.

 

 

دیدگاه‌ها