کد خبر : 1703047 | 29 مرداد 1399 ساعت 14:58 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: تا صبح گریه کردم؛ فکر کردم زنده نمی مانم

کیلیان امباپه پس از مصدومیت ماه گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشت و شانس رسیدنش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بالا پیش بینی نمی شد.

امباپه: تا صبح گریه کردم؛ فکر کردم زنده نمی مانم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شب گذشته نتوانست به لایزپیش گل بزند اما توانست از دقیقه اول در میدان باشد و یکی از بازیکنان موثر در پیروزی 3-0 پی اس جی و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان بود. اتفاقی که برای اولین بار رخ داده است.

 

 

1514873

 

 

امباپه که به دلیل مصدومیت در فینال جام اتحادیه فرانسه برابر سنت اتین، حضورش در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر آتالانتا در هاله ای از ابهام بود ولی در نهایت توانست 30 دقیقه پایانی به میدان بیاید، شب گذشته بدون مشکل برابر لایپزیش بازی کرد و حالا برای فینال خود را آماده می کند.

او برابر آتالانتا با ورودش به زمین تیم را متحول کرد و زمینه ساز بازگشت دراماتیک پی اس جی و برتری 2-1 تیمش در دقایق پایانی شد. ستاره پی اس جی که سابقه گلزنی در فینال جام جهانی را دارد، حالا می خواهد در فینال لیگ قهرمانان نیز بدرخشد و گلزنی کند.

 

 

1520867

 

 

امباپه پس از صعود شیرین تیمش به فینال لیگ قهرمانان گفت:« شب مصدومیتم برابر سنت اتین تا صبح گریه کردم و فکر می کردم بمیرم ولی صبح تصمیم گرفتم هر طور شده خودم را به یک چهارم نهایی و بازی برابر آتالانتا برسانم. می خواستم بخشی از ماجراجویی بزرگ پی اس جی باشم. حالا هیچ مشکلی ندارم و می توانم با همه توان در زمین به میدان بروم. می خواهم کمک کنم پی اس جی قهرمان اروپا شود.»

 

 

1519025

 

 

امباپه در مورد درخشش زوج او و نیمار گفت:« در زمین با نیمار بسیار راحتم و در بیرون از زمین نیز دوستانی صمیمی هستیم. خیلی فاصله سنی نداریم و هر دو به یک اندازه برای پیروزی اشتیاق داریم. کنار هم عالی بازی می کنیم و می دانم که برای حریفان، زوج خطرناکی هستیم اما در نهایت این تیم است که پیروز می شود و نه فقط من و نیمار.»

 

دیدگاه‌ها