کد خبر : 1703048 | 29 مرداد 1399 ساعت 15:35 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست برابر پی اس جی

طعنه جدید سرمربی لایپزیش به سیمئونه

لایپزیش هرچند توانست اتلتیکوی مدعی را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شکست دهد ولی شب گذشته برابر پی اس جی حرفی برای گفتن نداشت.

طعنه جدید سرمربی لایپزیش به سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمن سرمربی لایپزیش نتوانست تیمش را برابر پی اس جی به برتری برساند و با تکمیل شگفتی ها راهی فینال لیگ قهرمانان شود. ایده های او اما در بازی برابر اتلتیکو به ثمر نشسته بود و تیمش کاملا برتر از تیم دیه گو سیمئونه نشان داد.

 

 

1519322

 

 

ناگلزمن که در بین دو نیمه با سرمربی آرژانتینی به مشکل نیز خورده بود و بین شان تنش لفظی رخ داد، شب گذشته و در نشست خبری پس از بازی با پی اس جی اتلتیکو را تیمی به مراتب ضعیف تر از پی اس جی توصیف کرد.

ناگلزمن در این رابطه گفت:« چرا باختیم؟ پی اس جی کاملا برتر از ما بود و باید این را پذیرفت. روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را خوردیم و سپس کنترل بازی را از دست دادیم. توپ های زیاد را تقدیم حریف کردیم و این اتفاق در نیمه زمین خودمان هم رخ می داد.

نیمه دوم زمانی که تیم بهتر زمین بودیم، گل های دوم و سوم را خوردیم. و سپس کارمان تمام شد و تنها برای غرورمان بازی کردیم. با سه گل باختیم ولی شخصیت مان را تا پایان حفظ کردیم و معتقدم در این زمینه کارمان خوب بود.»

 

 

1519281

 

 

ناگلزمن در ادامه گفت:« به بازیکنام گفتم که از تلاش و عملکردشان راضی ام و احساس غرور می کنم. برای غلبه بر تیمی مثل پی اس جی باید بدون نقطه ضعف بود و همه کارها را به بهترین شکلش انجام داد. برابر اتلتیکو اینچنین بودیم ولی پی اس جی خیلی خیلی برتر از اتلتیکو بود.»

 

دیدگاه‌ها