کد خبر : 1703141 | 30 مرداد 1399 ساعت 10:07 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا: به این دلیل سوسیداد را به لاتزیو ترجیح دادم

داوید سیلوا توضیح می دهد که چرا در اقدامی جالب به جای لاتزیو راهی رئال سوسیداد شده است.

سیلوا: به این دلیل سوسیداد را به لاتزیو ترجیح دادم

به گزارش "ورزش سه"، پس از 10 فصل حضور فوق العاده موفق در منچستر سیتی، داوید سیلوا چند روز پیش به شکل رسمی این باشگاه را ترک کرد و به لالیگا بازگشت تا در رئال سوسیداد توپ بزند.
داوید سیلوا در حالی سوسیداد را انتخاب کرد که بسیاری گمان می کردند او به طور قطعی به لاتزیو می پیوندد اما این بازیکن در حرکتی غیرمنتظره قراردادی دو ساله با باشگاه اسپانیایی امضا کرد.

 

این حرکت داوید سیلوا به نوعی دور زدن لاتزیو برداشت شد و حتی این باشگاه نیز خشم خود را از این ستاره اسپانیایی پنهان نکرد؛ تا جایی که ایگلی تاره، مدیر ورزشی لاتزیو در واکنش به انتقال سیلوا به سوسیداد گفت:" خبر انتقال داوید سیلوا به سوسیداد را شنیدم. برای داوید سیلوای فوتبالیست احترام زیادی قائل هستم ولی از بعد انسانی خیر."

 

 

1520691

 

 

حالا اما داوید سیلوا راجع به عدم انتخاب لاتزیو و پیوستن به رئال سوسیداد صحبت کرده است. او در این باره گفت: " احساس بسیار خوبی دارم. بعد از اعلام شدن این خبر پیام های محبت‌آمیز بسیار زیادی دریافت کردم. در این مدت با پیشنهادات زیادی روبرو شدم اما رئال سوسیداد را انتخاب کردم چرا که آنها در همه زمینه ها خوب کار می کنند. آنها به شکلی بازی می‌کنند که متناسب با سبک من است. از طرفی سن سباستین را هم می شناسم؛ جایی آرام و ساکت.

 

خانواده من نیز نقش مهمی در این تصمیم من داشتند. من مسابقات رئال سوسیداد را تماشا کرده‌ام و می‌دانم که آنها خیلی خوب بازی می کنند. ما می توانیم کارهای مهمی در این جا انجام دهیم. این یک چالش بسیار خوب است و من مشتاقانه منتظر آن هستم."

دیدگاه‌ها