کد خبر : 1703218 | 30 مرداد 1399 ساعت 18:10 | 66.6K بازدید | 4 دیدگاه

جرارد دلوفئو:

بارسا برایم مهم نیست؛ از دست کومان فرار کردم

جرارد دلوفئو محصول آکادمی فوتبال بارسا هم از سران این باشگاه دلخور است و هم از رونالد کومان که در اورتون زیر نظرش کار می کرد.

بارسا برایم مهم نیست؛ از دست کومان فرار کردم

به گزارش "ورزش سه"، جرارد دلوفئو در زمان حضورش در آکادمی بارسلونا به عنوان ستاره آینده دار باشگاه شناخته می‌شد و حتی به تیم اصلی هم رسید ولی در این تیم نتوانست نامی برای خود دست و پا کند.

او به صورت قرضی راهی سویا، اورتون و میلان شد و سرانجام دوباره به بارسلونا بازگشت ولی بازگشتش هم موفق نبود و در نهایت، ستاره اسپانیایی راهی واتفورد شد. او در واتفورد روزهای خوبی را سپری می‌کند و عملکرد بدی نداشته است.

 

 

1521024

 

 

دلوفئو که سخت از سران بارسا دلخور است، در واکنش به شکست اخیر این تیم برابر بایرن به اوندا سرو گفت:« شکست برابر بایرن وحشتناک و غیرمنتظره بود. این شکست مرا تحت تاثیر قرار داد و باید بگویم که بایرن غیر قابل مهار بازی می کرد. لیگ قهرمانان همین است و اگر روز خوب تان نباشد ممکن است تحقیر شوید.

در مورد وضعیت کنونی بارسا باید بگویم که دیگر برایم اهمیت ندارد. الان بارسا برایم با تیم های دیگر فرقی نمی کند.»

 

 

1520900

 

 

انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا:« در مورد کومان می توانم از تجربه شخصی خودم حرف بزنم. او هیچ چیزی به من اضافه نکرد و خاطرات خوبی از او ندارم. با کومان در اورتون خوشحال نبودم و ترجیح دادم قرضی به میلان بروم. باید ببینیم او در بارسا چه خواهد کرد.»

 

بی اهمیتی سران بارسا به لاماسیا:« زمانی در بارسلونا به بازیکنان پایه اهمیت زیادی می دادند و برای شان صبر می کردند ولی مدتی است که دیگر صبر و تحملی در باشگاه نمی بینم. اگر به بازیکنان پایه فرصت کافی داده شود، می توانند خودشان را با سبک بازی تیم اول وفق دهند. الان بارسا نیاز به تغییرات دارد ولی این مساله زمان زیادی طول خواهد کشید.»

 

 

دیدگاه‌ها