کد خبر : 1703221 | 30 مرداد 1399 ساعت 18:24 | 42K بازدید | 2 دیدگاه

پالس مثبت لیونل مسی به کومان و بارسلونا

لیونل مسی امروز با رونالدو کومان دیدار کرده و در مورد اهداف و پروژه جدید باشگاه با او صحبت می کند.

پالس مثبت لیونل مسی به کومان و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین در لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ و نتایج ضعیف در سال های اخیر در اروپا باعث ناراحتی لیونل مسی از شرایط فعلی اش در بارسلونا شده و در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او از این تیم شنیده شده است. اما کادناسر ادعا کرد امروز کاپیتان بلوگرانا به دیدار سرمربی جدید این تیم خواهد رفت.

 

1520621

 

لیونل مسی تعطیلات خود را کوتاه کرده و مدیران بارسلونا این را نشانه مثبتی از تمایل او به ماندن در این تیم دانسته اند. لیونل مسی امروز با کومان در مورد برنامه های آتی او در فصل بعد و اهداف و شکل برنامه ریزی سرمربی هلندی گفت و گو کی کند و هدف کومان راضی کردن این فوق ستاره به ماندن در نوکمپ است.

 

در روزهای اخیر تغییراتی در باشگاه بارسلونا رخ داده که همگی احتمالا باب میل لیونل مسی بوده اند. ابتدا اریک آبیدال، مدیر ورزشی فرانسوی بارسلونا که هرگز رابطه خوبی با مسی نداشت از این باشگاه جدا شد و در ادامه نیز رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید باشگاه برگزیده شد. اگر سرمربی جدید بتواند لیونل مسی را در مورد برنامه های فصل بعد راضی کند، احتمال تمدید قرارداد این بازیکن در هفته های پیش رو وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها