کد خبر : 1703293 | 30 مرداد 1399 ساعت 22:50 | 37K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد فوق العاده وریا با هشت گل (عکس)

کاپیتان استقلال هشتمین گل فصلش را وارد دروازه شاهین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر، شاهین میزبان استقلال بود. در این دیدار بوشهری ها که سقوطشان به دسته یک قطعی شده بود، نیمه اول را با یک گل به سود خود به پایان رساندند.
اما در آغاز نیمه دوم، وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان روی پاس مهدی قایدی، صاحب یک فرصت خوب شد و ضربه روی پا و محکم وریا، به سقف دروازه شاهین و ابوالفضل درویشوند چسبید تا این گل زمینه ساز کامبک فوق العاده استقلال باشد و آنها در پایان با نتیجه 4 بر یک از سد تیم سقوط کرده شاهین گذشتند.


غفوری که پس از ابتلا به کرونا دو دیدار استقلال را از دست داد و در بازگشت به میادین نیز آمادگی نیم فصل نخستش را نداشت، در دیدارهای اخیر استقلال به آمادگی قبلی خود برگشته و در دیدار مقابل سپاهان در جام حذفی نیز موفق شده بود برای استقلال گلزنی کند.


این هشتمین گل کاپیتان آبی پوشان در تمامی رقابت های این فصل بود. غفوری در دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان یکی از 3 گل تیمش را وارد دروازه الکویت کرد، او در جام حذفی نیز دو بار مقابل فجرسپاسی و سپاهان برای استقلال گلزنی کرد، در لیگ برتر نیز توانست دروازه تیم های سایپا، صنعت نفت آبادان، پیکان، ذوب آهن و شاهین را باز کند.

 

1521146

دیدگاه‌ها