کد خبر : 1703478 | 31 مرداد 1399 ساعت 17:59 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

باید از این دو نفر در فوتبال ایران تکثیر کرد

آبشک:فوتبال جای قشنگی بود اگر همه نکونام و آذری بودند!

هافبک فولاد خوزستان به تمجید از عملکرد تمامی ارکان تیمش بعد از دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

آبشک:فوتبال جای قشنگی بود اگر همه نکونام و آذری بودند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک با فولاد خوزستان توانست به سهمیه لیگ قهرمانان دست یابد و این در حالیست که آنها در دیدار پایانی تیم مدعی تراکتور را پیش روی خود داشتند. هافبک دفاعی فولاد درباره این بازی و پیروزی ارزشمند تیمش گفت: بعد از بدشانسی‌های بازی‌های قبلی خوشبختانه به یک نتیجه ایده آل رسیدیم. در این بازی حتی مساوی هم به کارمان نمی‌آمد. بازی حساسی مقابل تیم پرمهره تراکتور داشتیم و تمام توان و تمرکزمان را روی این بازی قرار داده بودیم و خدا را شکر که زحمات همه بازیکنان، کادرفنی و... به نتیجه رسید.

 

وی درباره تصور اینکه در ابتدای فصل تصور حضور در آسیا را داشتند گفت: اگر صادقانه بخواهم بگویم نه. سعی کردیم بازی به بازی پیش برویم. تفکر کادرفنی و تیمی ما روی تلاش بیشتر برای کسب نتیجه بهتر بود. ما مزد تلاش خودمان را گرفتیم. تیم ما به دلیل شرایط کرونا سه ماه در اردو بود و سه ماه دور از خانواده بودیم و این سختی‌ها را تحمل کردیم تا به نتیجه لازم برسیم و ماحصل آن هم سهمیه لیگ قهرمانان شد.

آبشک درباره شرایط تیمش در آسیا گفت: این تیم نیاز به تقویت و حمایت دارد. ما در پلی آف باید حاضر شویم و در آسیا تیم‌هایی که حاضر می‌شوند با هزینه‌های میلیون دلاری حاضر می‌شوند. قطعا نیاز به تلاش بیشتر و حمایت بیشتر دارد. باید از مرحله پلی آف صعود کنیم و در ادامه نیز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

هافبک فولاد درباره عملکرد جواد نکونام نیز گفت: آقای نکونام طی این سال‌ها چه در لیگ آزادگان با صعود نساجی به لیگ برتر و چه در سطح بالای فوتبال نشان داد که از چه سبک خوبی برخوردار است. او با هر ظرفیتی در بازی‌ها حاضر شده، امتیاز مفت به رقبای قدرتمندتر نیز نداده است. تیم ما در این فصل پرتلاش، سختکوش و دونده بود و مزد زحمات خود را گرفت. این تلاش شبانه روزی کادرفنی بود. تیمی جوان در کنار باتجربه‌ها داشتیم. من خودم با مربیان زیادی کار کردم اما کار کردن با نکونام منحصربفرد است. باید هر روز بهتر از گذشته باشم. من در کنار ایشان نه درس فوتبال که درس زندگی هم گرفتم. باید در تیم او تلاش کرد و جنگید و به چیزی جز این فکر نمی‌کند.

 

وی ادامه داد: دوست داشتم بعد از سه ماه اردو، با یک اتفاق خاص لیگ را به پایان برسانم. سه ماه از همسر و پسرم دور بودم و واقعا دلتنگ بودم. اما الان خوشحالم که با یک افتخار خوب برمی‌گردم. اینکه بعد از این سختی‌ها به عنوان خوبی دست پیدا نمی‌کردیم شاید وجدان‌مان ناراحت می‌شد. این افتخار را تقدیم به هواداران خونگرم فولاد و خانواده‌ام می‌‎کنم.

آبشک با تمجید از جواد نکونام و سعید آزادی گفت: آقای آذری از زمانی که آمد این روحیه جنگندگی و جاه طلبی را به تیم تزریق کرد. روز اولی که امدند گفتند پتانسبل آسیایی شدن را داریم. در کنار ایشان هم آقای محمدی به عنوان رییس هیات مدیره هم حمایت لازم را داشتند. آقای نکونام هم یک مربی فوق العاده هستند که به نظم باید از چنین افرادی در ورزش تکثیر شود و فوتبال با این افراد زیبا می‌شود و به نتیجه می‌رسد.

 

آبشک درباره سقوط سپیدرود گفت: فوتبال گیلان فکر می‌کنم دچار یک بیماری بزرگ شده است. کسانی که در راس کار هستند باید بدانند که دوره اینکه با هر قیمتی در راس باشند گذشته است. اینکه سه تیم در لیگ داشته باشیم و هر سه تیم برای فرار از سقوط بجنگند عجیب است. این واقعا شاهکار است که تیمی را از لیگ برتر به لیگ دسته دوم سقوط کند. من متاسفم برای مسوولانی که این تفکر را دنبال می‌کنند. نه کسی استعفا می‌دهد و آب از آب هم تکان نمی‌خورد و همه به دنبال حفظ صندلی خود هستند. امیدوارم حمایت لازم شود و نگاه مدیریتی درستی در استان در راس مدیریت ورزش صورت گیرد.

دیدگاه‌ها