کد خبر : 1703654 | 01 شهریور 1399 ساعت 17:30 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

پل اینس:

بزرگترین اشتباه منچستر از دست دادن لوکاکو بود

ستاره سابق منچستریونایند و تیم ملی انگلیس از دست دادن روملو لوکاکو را اشتباه بزرگی عنوان کرد.

بزرگترین اشتباه منچستر از دست دادن لوکاکو بود

به گزارش "ورزش سه"، پل اینس ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس به انتقاد از سیاست باشگاه منچستریونایتد در زمینه نقل و انتقالات پرداخت.

 

 

1520576

 

 

شاید بتوان روملو لوکاکو را بهترین خرید این فصل اروپا خطاب کرد. مهاجم سابق منچستر یونایتد تابستان سال گذشته و با رقم 65 میلیون پوند به عنوان گران ترین خرید تاریخ اینتر و جانشین مائورو ایکاردی راهی سن سیرو شد و عملکرد فوق العاده ای در اولین فصلش ارائه داد. روملو لوکاکو موفق شد 34 بار دروازه رقبا را باز کرده و با رسیدن به رکورد رونالدوی برزیلی در اولین فصل حضور خود، به بهترین گلزن اینتر از این حیث تبدیل شود. 

 این در حالی است که او در فصل دوم و آخرش در منچستریونایتد تنها 15 گل به ثمر رسانده بود.

 

 

1520572

 

 

پل اینس با انتقاد از سیاست های نقل و انتقالات باشگاه منچستریونایتد گفت:« فروش روملو لوکاکو یک اشتباه بزرگ و محض از سوی باشگاه بود. شما در بازی منچستریونایتد و سویا(نیمه نهایی لیگ اروپا) دیدید که تیم در گلزنی مشکل داشت و نمی توانست توپ ها و موقعیت های زیادی که داشت را به گل تبدیل کند.

وقتی بازیکنی مثل لوکاکو می تواند این تعداد گل در اینتر به ثمر برساند، چرا نباید در منچستریونایتد حضور داشته باشد؟ به نظرم فروش او اشتباه بود چون یونایتد در بای های بزرگ و مهم مشکل گلزنی داشت و غیبت لوکاکو را کاملا حس کرد.»

 

دیدگاه‌ها