کد خبر : 1703746 | 02 شهریور 1399 ساعت 11:59 | 38.2K بازدید | 6 دیدگاه

ماشین گلزنی خرافاتی؛ رفتارهای عجیب لواندوفسکی

رابرت لواندوفسکی به عنوان یکی از حرفه‌ای ترین فوتبالیست‌های دنیا شناخته می‌شود ولی این ستاره لهستانی در عین حال بسیار خرافاتی است.

ماشین گلزنی خرافاتی؛ رفتارهای عجیب لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا زمانی از رابرت لواندوفسکی به عنوان حرفه ای ترین فوتبالیست دنیا یاد کرده و گفته بود او دائماً مواظب است که درست غذا بخورد، درست بخوابد، و بیست و چهار ساعته تمرین کند. ولی واقعیت این است که لواندوفسکی علاوه بر همه جدیت و حرفه‌ای گری‌اش به شدت خرافاتی است و به خرافات عجیب و غریبی باور دارد.

 

1521761

 

یکی از اولین عادتهای عجیب لواندوفسکی این است که هر وقت برای خوردن غذا پشت میز می نشیند ابتدا دسرها را کامل خورده و سپس به سراغ غذای اصلی می رود. این عادت لواندوفسکی بارها همبازی هایش در بایرن مونیخ را متعجب کرده. اما جالب اینجا است که این رفتار لواندوفسکی دلیل خاصی دارد.

 

1521764

 

همسر لواندوفسکی که قهرمان کاراته است در رشته تغذیه تحصیل کرده و مدعی است با توجه به اینکه غذاهای شیرین به دلیل قند بالایی که دارند سریعتر هضم می شوند باید ابتدا مصرف شوند تا با گروهای دیگر مواد غذایی مثل پروتئینها و کربو هیدراتها تداخل پیدا نکنند.

 

دیگر خرافاتی که لواندوفسکی به آن اعتقاد دارد ورود به زمین چمن با پای چپ است. گفته می‌شود لواندوفسکی سال‌ها پیش بعد از صحبت کردن با یک روانپزشک به این کار رو آورده و همیشه با پای چپ وارد زمین می‌شود. او حتی شبها روی سمت چپ بدنش می خوابد. یک متخصص خواب چنین توصیه ای به لواندوفسکی کرده تا پای راستش که بیشتر گلهای خود را با آن زده در زمان خواب آسیب نبیند.

 

1521763

 

لواندوفسکی برای آرامش ذهنی و تقویت تمرکز خود از بازی خط- نقطه استفاده می‌کند و به آن علاقه زیادی دارد.

 

 

دیدگاه‌ها