کد خبر : 1703782 | 02 شهریور 1399 ساعت 14:20 | 25.8K بازدید | 1 دیدگاه

دکو:

تصور جدا شدن مسی از بارسا سخت است اما....

ستاره پرتغالی سابق بارسلونا معتقد است احتمال جدایی مسی از این باشگاه وجود دارد.

تصور جدا شدن مسی از بارسا سخت است اما....

به گزارش "ورزش سه"، این روزها اخبار و شایعات جدایی لیونل مسی از بارسا نقل محافل ورزشی دنیاست. پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن و حذف تحقیرآمیز این تیم از لیگ قهرمانان، لیونل مسی دچار ناامیدی بزرگی شده و اخیرا در ملاقات با رونالد کومان سرمربی جدید بارسا به وی گفته است که برای ادامه حضور در این باشگاه تردیدهایی جدی دارد. می گویند مسی به طور جدی به جدایی فکر می کند.

 

 

1521799

 

 

دکو هافبک پرتغالی سابق بارسا که 4 فصل برای این تیم بازی کرد، در مورد احتمال جدایی مسی به موندودپورتیوو گفت:« جدایی لئو؟ نمی دانم ولی او با بارسا قرارداد دارد. مسی فوتبالیستی است که دوست دارد به جام گرفتن ادامه دهد و این به بارسا هم بستگی دارد که تیمی را برای فصل بعد تدارک ببیند که برای فتح تمام جام ها مدعی باشد. با لئو حرف نزده ام ولی قطعا او به این مساله که بارسا فصل بعد قرار است چطور تیمی باشد، فکر می کند.»

 

دکو ادامه داد:« مسی بهترین بازیکن تاریخ باشگاه است و سه یا چهار سال نیست که در بارسا حضور دارد. بارسلونا باشگاه زندگی مسی است و او و خانواده اش مدت هاست در بارسلونا زندگی می کنند. برای مسی جدایی از بارسا ساده نیست و شاید تصورش هم دشوار باشد ولی معتقدم این اتفاق در نهایت می تواند رخ بدهد. اگر بارسا تیمی در حد قهرمانی در اختیار نداشته باشد، طبیعی است که مسی به باشگاهی دیگر برود.»

 

 

1158320

 

 

بازگشت نیمار:« نیمار در بارسا شاد بود و با کمک به فتح سه گانه، تاریخ سازی هم کرد. درک متقابل بسیار خوبی بین نیمار و مسی برقرار بود و از پیوستنش به پی اس جی شگفت زده شدم. نیمار می تواند برگردد ولی نمی دانم چه زمانی.»

 

شکست بارسا از بایرن:« تفاوت واقعی دو تیم در نتیجه نمود نداشت و 10 بار دیگر نیز باهم بازی کنند، چنین نتیجه ای رقم نمی خورد. شب سختی برای همه بود.»

 

دیدگاه‌ها