کد خبر : 1703876 | 02 شهریور 1399 ساعت 21:20 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

ورنر و زیاش می توانند رهبران جدید چلسی باشند

اشلی کول، ستاره سابق چلسی از دو خرید جدید این تیم یعنی تیمو ورنر و حکیم زیاش تمجید کرد.

ورنر و زیاش می توانند رهبران جدید چلسی باشند

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی گمان می کرد که فرانک لمپارد با وجود محرومیت چلسی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته این خطر را به جان بخرد و هدایت تیم دوران بازی خود را برعهده بگیرد اما این اتفاق رخ داد و سرمربی انگلیسی این مسئولیت مهم را برعهده گرفت و اتفاقاً موفق عمل کرد چرا که او توانست با چلسی مجوز حضور به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و تیمش را به فینال جام حذفی انگلیس برساند.



بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی اما چلسی یکی از تیم هایی بود که در این تابستان بسیار فعال عمل کرده است. آنها در ابتدا ستاره مراکشی آژاکس حکیم زیاش را به خدمت گرفتند و بعد از آن موفق جذب تیمو ورنر از باشگاه آلمانی لایپزیش شدند. همچنین گفته می شود که به زودی یک ستاره آلمانی دیگر یعنی کای هاورتز نیز راهی استمفوردبریج خواهد شد.

 

 

1514859

 



در همین رابطه ستاره سابق آبی‌های لندن معتقد است که چلسی با جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر و فوق العاده انجام داده است. اشلی کول در این باره گفت: " اگرچه این دو بازیکن بسیار جوان هستند اما آنها بیش از این حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌اند و همچنین ستاره تیم‌های خود بودند. آنها می توانند درون زمین رهبر تیم باشند زیرا هنگامی که ما نیز در اینجا بودیم، تیم دارای بازیکنان با شخصیت رهبری زیادی بود."

دیدگاه‌ها